גאווה מקומית: מקום ראשון לנבחרת הרובוטיקה הצעירה של אורט ע"ש יצחק רבין בתחרות אזורית

$(function(){setImageBanner('6a786a0f-7ae5-43fa-9bcf-78ef0d4c1efb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תחום הרובוטיקה בבית הספר אורט על שם יצחק רבין ממשיך להגיע להישגים גדולים בתחרויות הגדולות בתחום. נבחרת הרובוטיקה הצעירה של אורט על שם יצחק רבין זכתה במקום הראשון בתחרות הרובוטיקה האזורית

בשבוע שעבר נערכה תחרות רובוטיקה שבה לקחה חלק הקבוצה הצעירה  של הרובוטיקה F/L/L 1158  magical flash תלמידי חטיבת הביניים ז'-ט' בהנחייתם של בני הקבוצה הבוגרת מהחטיבה העליונה אופק אבני מכיתה י'3, גל אדיראן מכיתה י"ב 3 וקרן אור בדש מכיתה י"א .

מועצת גן יבנה

הקבוצה הגיע הגיעה מגובשת ומלאת מרץ לתחרות שכללה חמישה שלבים. כבר בשלב האימון הקבוצה זכתה ב-205 נקודות וגם בשלושת השלבים הבאים הקבוצה נחלה הצלחות. התחרות כללה עבודה על הרובוט ובהרצה השנייה זכו ב-290 נקודות בהרצות הבאות זכו בעוד 450 נקודות.

הקבוצה זכתה למעשה ב290 נקודות, ובכך הפכו לקבוצה המנצחת בפער של 120 נקודות  מהמקום השני. אכן רגע של שמחה ונחת לקבוצה הצעירה שהוכיחה שאינה נופלת מאחותה הבוגרת קבוצת פלאש.

מועצת גן יבנה

מנהלת חטיבת הביניים- קלימי נחמיאס: "אני רואה ערך עליון בפיתוח עבודה שיתופית ועבודת צוות שמונחות ע"י בוגרים, זה מפתח את הכשירות החברתית של כל תלמיד שלנו ובנוסף התנסויות מגוונות  תורמות לפיתוח החשיבה הטכנולוגית והחשיבה היצירתית. אין ספק, שגם הבוגרים יצאו נשכרים מהתהליך החניכה שהרי הם פתחו את כישורי ההנחיה ויצרו קשרים חברתיים רב גילים."

מנהלת בית הספר, דלית כהן: "קבוצת הרובוטיקה היא אחת מקבוצות המנהיגות הבולטות בבית הספר. זו קבוצת מנהיגות משובחת וערכית ,שמנחילה כבוד רב לבית הספר, תוך שהם שוקדים להפיץ את ערכיו ומשנתנו החינוכית. חרתנו על דגלנו את ערך המנהיגות האישית ומנהיגות חברתית והקבוצה מהווה קבוצת מנהיגות, ערכית, מסורה ואחראית, שמביאים לנו גאווה רבה ואני מברכת את הקבוצה, בהמשך עבודה פורייה בה תישאו פירות ברוכים על עמלכם- יישר כוח לכל העושים במלאכה!"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה