גינה מדליקה תרתי משמע: הגינה הקהילתית בשכונת נאות המכבים גן יבנה

$(function(){setImageBanner('3a0b698b-5b1f-4c6d-9fb6-c5dd6e4ee52b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול חגגו בגינה הקהילתית, בשכונת נאות המכבים, גן יבנה, את הדלקת הנר השני, באירוע קהילתי, אליו הוזמנו כלל תושבי היישוב. משפחות רבות הגיעו לחוויה קהילתית משובחת. גם החנוכיה נבנתה מחומרים ממוחזרים...

בשבועות האחרונים עמלו פעילי הגינה הקהילתית בהכנת אירוע חנוכה קהילתי, לתושבי השכונה והיישוב. זהו האירוע הראשון, הפתוח לקהל הרחב, ופעילי הגינה הקהילתית, מספרים כי הם מתכוונים לערוך פעילויות שיא נוספות במהלך השנה, לכלל הציבור, בנוסף לפעילות השגרתית של הגינה.

צילום: ענת אלגד

משפחות רבות הגיעו לחגוג ולחוות פעילות מהנה הקשורה לחג. כך הכינו הילדים עם הוריהם עששיות מצנצנות וחרוזים, יצרו כדורי אור מקליפות של פירות הדר, ושיחקו במשחק המשפחתי המהנה חפש את המטמון בין התחנות השונות בגינה. בתחנות היו צריכות המשפחות לענות על חידות הקשורות לפעילות בגינה, סוגי צמחים וכו'.

צילום ג'ני זרח

במרכז, עמדה לה בגאון, חנוכייה, מחומרים ממוחזרים שהוכנה על ידי הפעילים לקראת האירוע. הילדים הביאו, אספו וליקטו בשבועות האחרונים, צדפים, ענפים, קליפות עץ, צנצנות, איתם קושטה החנוכייה לתפארת. השמחה האירה את עיני המשתתפים, כשכולם בירכו ביחד על הדלקת הנרות שרו את שירי החג ואכלו סופגניות טעימות ומתוקות.

קרדיט תמונות באלבום המצורף: ג'ני זרח

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה