גלו מהו אחוז התלמידים הזכאים לתעודת בגרות בגן יבנה>>>

$(function(){setImageBanner('876bffba-448d-4c7d-8fe5-86b3c97af826','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום חמישי האחרון, פרסם ראש המועצה דרור אהרון את נתוני הזכאות לבגרות בקרב תלמידי גן יבנה. עפ"י הנתונים שפורסמו, ניתן לראות עליה מרשימה באחוזי הזכאים לבגרות.

גן יבנה. נט

כך פרסם, ביום חמישי האחרון, ראש המועצה אהרון דרור:

"בוקר אור לכולם 🌹 91% זכאות לבגרות !!!! כבוד לגן יבנה ולצוותי החינוך ♥️

שמחים שמשרד החינוך פרסם השבוע את נתוני "התמונה החינוכית הרשותית והבית ספרית" שמשקפים את העשייה החינוכית המאומצת והמעולה של צוותי החינוך בגן יבנה לאורך כל השנה📈

התמונה מעידה, בין היתר, על עלייה מרשימה באחוזי הזכאות לבגרות בגן יבנה – 91% מתלמידי היישוב זכאים לתעודת בגרות בשני בתי הספר וזאת כאשר הממוצע הארצי עומד על 76% ובתי ספר דומים בדירוגם עומדים על 89%🤩

ניתן לראות שבזכות ההשקעה של מנהלות בתי הספר בשנים האחרונות, הצוותים החינוכיים והפדגוגיים, ומערך החינוך כולו, הגענו להישגים מרשימים גם במהלך שנות הקורונה הקשות שהציבו בפני התלמידים ומערכת החינוך כולה אתגרים משמעותיים📊

להלן מספר נתונים נוספים:

🥇זכאויות לבגרות- 91% מתלמידי הישוב זכאים לתעודת בגרות. בשני בתי הספר היתה עליה בזכאות לבגרות ביחס לשנה קודמת. הממוצע הארצי עומד על 76% ובתי ספר הדומים בדירוגם לבתי הספר בישוב עומדים על 89%.
מתוך ממוצעים אלו מדדי הזכאות המצטיינת (כלומר 5 יח"ל מתמטיקה ו5 יח"ל אנגלית) עומדים על 18.5% מכלל הזכאים לעומת 13.3% ארצי.

🥇זכאות להסמכה טכנולוגית 89% כאשר הממוצע הארצי עומד על 71%
הסמכה טכנולוגית מצטיינת 30% כאשר הממוצע הארצי עומד על 12.3%

🥇נתוני גיוס - 93% בנים ו94% בנות - ממוצע הגבוה ביחס למוסדות דומים . חינוך לערכים ולאהבת הארץ אכן מייצר זיקה אמיתית לקשר בין האדם לארצו.

🥇התמדה בלמידה- 89% מגיעים לביה"ס ושומרים על רצף לימודי תקין. נתון זה מהווה כמעט 10% מעל הממוצע הארצי.

📈במהלך ניתוח הנתונים הוחלט על מספר מדדים שבהם יושקעו מאמצים להוביל לשיפור, בניהם -

🧑🏻‍🎓👨🏼‍🎓הורדת אחוז הנשירה מ-0.5% ל- 0.0%

🎗️הגדלת מספר המצטיינים במקצוע המתמטיקה ומספר הניגשים לבגרות של 4-5 יחידות לימוד (בין היתר הוחלט להקים קהילת מורים למתמטיקה בגן יבנה שתתן מענה למימוש ליעד זה)

🌈המשך עבודה על שיפור אקלים חינוכי מיטבי וחיזוק תחושת המוגנות של התלמידים במרחב בית הספר, עידוד והרחבת המעורבות החברתית האזרחית.

אני מבקש להודות לצוות אגף החינוך, למנהלות ולמנהלים, למורות ולמורים, אבות הבית לצוותי בתי הספר ביישוב, למחזיקת תיק החינוך ירדנה אוקמן, למחזיק תיק החינוך הדתי ירון ניסים ולכלל חבריי להנהלת המועצה על עשייה חינוכית אמיתית למען היישוב – תודה❤️ דרור אהרון."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה