גלו מה הנושאים הבוערים ביותר בפניות התושבים למוקד 106 גן יבנה>>>

$(function(){setImageBanner('55223e07-a7fb-40dc-bc38-2b88367fd01e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"כחלק מהרצון להמשיך ולשפר את השירות שניתן לתושבים", כך נמסר ממועצת גן יבנה, "בוצע ניתוח ופילוח של הקריאות והפניות שהגיעו למוקד על מנת לאתר את הנושאים הבוערים ביותר בעיני התושבים."

המועצה המקומית גן יבנה מוסרת כי:

"המועצה ממשיכה בניסיונות לייעל, לשפר ולהשתפר בטיפול בניקיון המרחב הציבורי ביישוב למען איכות חיי התושבים.

כחלק מהרצון להמשיך ולשפר את השירות שניתן לתושבים בוצע ניתוח ופילוח של הקריאות והפניות שהגיעו למוקד על מנת לאתר את הנושאים הבוערים ביותר בעיני התושבים.

בבדיקה שנערכה נמצא כי רבות מהפניות שהגיעו מתושבי גן יבנה למוקד העירוני הן תלונות על שכנים שמוציאים גזם ופסולת בצורה לא מסודרת לרחוב ולמרחב הציבורי.

בתהליך חשיבה שקיימו ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם מנכ"ל המועצה ומנהלי מחלקות שפ"ע, המוקד והתברואה הוחלט לבצע הסדרה נרחבת של הנושא ברחבי גן יבנה.

מועצת גן יבנה

כך, עובדי המועצה החלו בפעימה ראשונה של פרויקט ליציקה של עשרות עמדות פינוי גזם ופסולת מוסדרות ומבוטנות ברחבי היישוב בכדי לשפר את אופן הפינוי, לאפשר פינוי מסודר ונקי יותר, למנוע נזקים לתשתיות קיימות וכמובן לשמור על נראות המרחב הציבורי.

לפני כחודשיים בוצעו עמדות ראשונות כאלה בשכונת מכבים וכמויות הפסולת במרחב הציבורי ירדו והפסולת והגזם מגיעה לעמדות הללו בצורה מסודרת. עובדי המועצה המקומית ימשיכו בפרויקט ויוסיפו עוד ועוד עמדות מוסדרות כאלה בכל רחבי גן יבנה לרווחת התושבים."

דבר המערכת:

בשיחות עם תושבים רבים, ומפוסטים שעולים בקבוצות גן יבנה השונות, עולה הטענה, כי אין מספיק אכיפה. מצד שני, עולים פוסטים על קבלת דו"חות כאלה ואחרים, הטוענים להתקטננות של מערכת האכיפה בגן יבנה.

אין ספק שאכיפה מרתיעה, אך לטעמי, הפקחים לא יכולים להיות בו זמנית בכל אחד מרחובות הישוב. לכן עלינו התושבים לדאוג, להוציא פסולת/גזם בימים ובשעות המיועדים, לפי איזור מגורינו.

כמו כן, במקרים חריגים של ריבוי פסולת/כמויות גדולות של גזם, ניתן לתאם עם המוקד העירוני (106) מראש, לפינוי שלא בימים הרגילים, בטלפון מספר 08-8573706.

אם אנחנו התושבים, לא נשמור, על הנקיון, שום אכיפה, ושום בטונדות לא יעזרו!

מאחלת לכל גן יבנה שנה טובה, וחג שמח.

התמונות באלבום המצורף באדיבות מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה