"גמד ענק" בגן יבנה – משלוח מנות איש לרעהו

$(function(){setImageBanner('93f2cf1d-080a-4943-84b8-5ce43cd7f086','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"לא כל יום פורים" זה נכון. אבל בכל פורים תושבי גן יבנה מוזמנים לשחק במשחק גמד ענק. אז מתי בפעם האחרונה יצא לך לשלוח ולקבל משלוח מנות בפורים?

סיון בן שימול יעקובסן מנהלת זיקה גן יבנה:

"משלוח מנות איש לרעהו" כבר הפך למסורת יישובית, וזו היא השנה השביעית בה הוא מתקיים בגן יבנה. מאות תושבי גן יבנה לקחו חלק בחוויה המשמחת הזו במהלך השנים - לפתוח הדלת, להכיר אדם חדש מהישוב ולקבל משלוח מנות מתוק ומשמח. תושבי גן יבנה אוהבים להיות יצירתיים ולעיתים שולחים מלבד ממתקים ערכות לפעילות עם הילדים, מתכונים ועוד. השנה, בעיקר לכבוד שנת השמיטה, יהיה נחמד לשלוח גם מפרי הגינה.

התגובות מן העבר של המשתתפים מחממות את הלב, כמו:

 "לקבל משלוח מהגמד מזכיר לי זכרונות ילדות מהבית להתרגש, לחכות ולצפות, לנסות לנחש מי זה יהיה?" ולבסוף לקבל את המשלוח. זאת  קהילתיות בעיניי. תודה ענקית לזיקה שחשבו על הרעיון הנהדר, על החיבור, על ההתרגשות. כייף לגור בגן יבנה"

אז השנה, יותר מתמיד, חוזרים לקהילה, בתודה גדולה למתנדבי זיקה על הובלת הפרוייקט."

מהפייסבוק

גם ראש המועצה דרור אהרון משתתף בכל שנה במשחק גמד ענק

שלומית מוסקוביץ מתנדבת זיקה ומובילת צוות המתנדבים במיזם:

"תוכנית "זיקה" במתנ"ס גן יבנה, שעומדת מאחורי היוזמה, ממשיכה את המסורת. גם השנה, קוראים לכל התושבים להשתתף בפעילות. שולחים משלוח מנות לאדם בישוב ומקבלים משלוח מנות מאדם אחר. זוהי הזדמנות נהדרת להכרות עם חברים חדשים ביישוב. בעצם, כל אחד הוא גמד של מישהו, וענק של מישהו אחר. מתנדבי זיקה עובדים במסירות רבה והצוות המוביל הנהדר שאיתי, עושה הכל להצלחת המיזם. אז תודה רבה ענקית, כי בלעדיהם כלום לא היה קורה."

תושבים שלקחו חלק במשחק בשנים קודמות היו הראשונים להירשם גם השנה, מה שאומר שהם נהנו ורוצים להמשיך לקחת חלק. אני אישית  זכיתי בזכות המשחק להכיר שכנה מהרחוב שלי שהפכה להיות אחת מחברותי.

ויש כמובן פרס! בין כל התושבים שיעלו תמונה משותפת של הגמד והענק לאתר "זיקה"  יוגרל פרס שווה.

אז מה צריך לעשות כדי להשתתף? סה"כ להירשם ב: http://foms.gle/obkkNSzNevbgcjVN9    לענות על מספר שאלות כדי שנוכל להכיר אותך קצת יותר וזהו אתם במשחק."

קרדיט לתמונות המצורפות שפורסמו על ידי התושבים השונים בדף הפייסבוק של זיקה גן יבנה, בשנים קודמות.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה