גמ"ח על שם אפרים מנשה ז"ל הוקם בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('76eee8d8-0f07-4a78-9b5d-7fa052e1bf1e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אפרים מנשה ז"ל היה בעל מסור, אבא מעורר השראה וסבא שאין כמותו. המחלה הקשה שהתפשטה בגופו לקחה אותו במהירות מאוהביו הרבים שנשארו עם חלל גדול. בזמן השבעה התברר למשפחתו עד כמה נהג לעזור לחבריו הקרובים, למשפחתו ולאנשים שמעולם לא הכיר. הגילוי המרגש הוביל לפתיחת גמ"ח מיוחד לעילוי נשמתו של אפרים. כשבועיים לאחר השבעה כבר נקנו הפריטים לגמ"ח ונבחר השם: "ישימך השם כאפרים וכמנשה".

אפרים מנשה עבד כמנהל ביטחון בחברה באשדוד. ערב אחד בדרכו הביתה מישיבה בעבודה, עבר תאונה שבעקבותיה התגלתה אצלו מחלת הסרטן. הסרטן שהתגלה בגופו היה אגרסיבי במיוחד ותוך שבעה שבועות בלבד מרגע הגילוי, הלך אפרים לעולמו מותיר את משפחתו וחבריו הרבים שבורים והמומים. אפרים תמיד דיבר על נתינה לאחר, לזולת. תמיד רדף שלום וצדק וכך גם דאג לחנך ולהנחיל למשפחתו. במהלך השבעה נחשפו בני משפחתו של אפרים למעשים הטובים שעשה בסתר.

גמ"ח "שימך השם כאפרים וכמנשה"

למשפחה, החברים הקרובים ואף לאנשים שמעולם לא הכיר. בעקבות הסיפורים ששמעה המשפחה היה ברור לה כיצד תרצה להנציח את אפרים ופועלו והם החליטו על הקמת גמ"ח לזכרו ולעילוי נשמתו. כשבועיים לאחר השבעה כבר ניקנו הפרטים לגמ"ח ונבחר השם "ישימך השם כאפרים וכמנשה". הגמ"ח מונה 20 שולחנות פלסטיק ועוד 120 כיסאות, 3 פלטות לשבת ו-3 מיחמים וכן 3 מאווררים והוא מיועד לאנשים הזקוקים לציוד לשם אירוח בין אם בחגים, ושמחות ולהבדיל גם בשבעה ובאזכרות ללא תמורה ורק על מנת לעשות חסד עם אנשים. 

עומר דוד

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה