"גן הרפתקאות טבעי" החוג המשפחתי החדש בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('90d7f5aa-5e15-455c-a021-ee0a6604c758','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בעשור האחרון, יותר ויותר חוקרים ברחבי העולם מציעים לחשוב מחדש על הכנת הילדים של המאה ה-21 לעולם העתידי. מחקרים מגלים כי ילדי המילניום גדלים על חסך חמור במשחק חופשי בחוץ, חיים בסביבה סטרילית מידי וחשופים בצורה מוגזמת ומזיקה למסכים אלקטרוניים. הפתרון שמציע "עם הטבע"-מרחב חברתי ירוק בגן יבנה הוא חוג לכל המשפחה המבוסס על משחק ועבודה באדמה.

רופאים וחוקרים מציעים להורים שרוצים לתת לילדיהם כלים מיטביים לצמוח עם בטחון עצמי, יכולת לקיים תקשורת בריאה עם חברים, מסוגלות לעבודת צוות, פיתוח חשיבה יצירתית והתמודדות עם אתגרים- לחזור לדבר הפשוט והזמין ביותר- לצאת לטבע. מחקרים מראים שלשהיה בטבע יש אפקט דומה לתרופת ריטלין רק בלי ההשלכות הכימיות של התרופה בגוף של הילד. בנוסף, חוקרים מצביעים על כך שבמשחק חופשי בטבע ילדים מפתחים דמיון עשיר, יצירתיות, שיתוף פעולה והתמודדות עם אתגרים אמיתיים בעולם האמיתי- בדיוק הכלים שדרושים לילדי המאה ה-21 להצליח בחיים.

מסקנה נוספת של החוקרים היא שבשגרת היום-יום של המאה ה-21 הורים מרבים לשלוח את הילדים לחוגים אבל לא נמצאים עם הילדים בחוג כדי להנות איתם ביחד. כמעט ולא קיימות מסגרות שבהן  ההורים וכל ילדי המשפחה מבלים ביחד. ההמלצה שלהם- צאו עם הילדים לטבע כחלק משגרת החיים שלכם. תופתעו כמה מהר תתחילו לראות שינוי התנהגותי מבורך אצל הילדים וגם אצלכם.

בהתבסס על מחקרים אלה, ב"עם הטבע"- מרחב חברתי ירוק בגן יבנה, יפתח השנה חוג "גן הרפתקאות טבעי", אלא שלהבדיל מהחוגים הרגילים והמוכרים, חוג זה מיועד לכל בני המשפחה גם יחד. החוג מתקיים אחת לשבוע ואינו מוגבל בזמן. משפחות יכולות להגיע לשעתיים ואפילו שלש שעות של פעילות, משחק חופשי ושהייה במרחב טבע עירוני מגודר ובטוח.  

עם הטבע

החוג מבוסס על משחקים באדמה, בנייתם מתקני משחק טבעיים, שתילת ירקות ופירות, הכנת אוכל מצמחים אורגניים שגדלים ביער, פיקניקים משותפים, צפיה בכוכבים, חקר הסביבה, הקמת מדורה, המצאת משחקי דמיון ועוד. אבל המטרה העיקרית היא פשוט להנות מהטבע ומהביחד המשפחתי עם עוד משפחות שמאמינות כמוכם בכוחות המופלאים של הטבע להכין את הילדים לעולם של המחר.

את החוג מרכז ומעביר נמרוד הוכברג, יערן בהשכלתו, אשר מלווה את יער המאכל "עם הטבע" זו השנה השנייה.

מתוך תפיסת עולם חברתית ורצון לאפשר לכל משפחה להשתתף בחוג, מחיר החוג עומד על 200 שקלים לחודש, לכל בני המשפחה.  השנה יפתח חוג למשפחות שרוב ילדיהן בגילאי 0-6 וחוג נוסף למשפחות שרוב ילדיהן בגילאי 6-12.

לפרטים נוספים אודות החוג והרשמה:  נמרוד הוכברג,  רכז החוג  054-7694779

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה