גן השניים נחנך באורט ע"ש יצחק רבין בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('9cf3cb56-e826-4396-ab2d-b5d409d10589','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

גן השניים, לזכרם של אופיר לביא ז"ל ואופק אהרון ז"ל, נחנך לאחרונה, בבית הספר אורט על שם יצחק רבין. הטקס המרגש, גזירת הסרט, ופתיחתו הרשמית של הגן, לא הותירו עין יבשה במהלך הטקס ובסיומו.

מועצת גן יבנה

השבוע נערך טקס מרשים ומכובד שהכינו תלמידי כיתה ט'5 עם המחנכת עינב גנוד, לכבוד חנוכת גן השניים לזכרם של רס"ן אופק אהרון וסמ"ר אופיר לביא ז"ל.

מועצת גן יבנה

הטקס נערך בנוכחות הורי הנופלים אורית ואלי אהרון ולימור ואילן לביא ,ראש המועצה, דרור אהרון, מפקח בית הספר מטעם רשת אורט, מאהר נאסראלאדין, מפקחת בית הספר אביבה קליין, מנהלת מחלקת החינוך עינת פיליפסון, חיילים נציגי יחידות אגוז וחיל הלוגיסטיקה מנהלות בית הספר, מורים ותלמידים נרגשים.  

מועצת גן יבנה

ראש המועצה, דרור אהרון ציין בכאב "אלו הבנים של כולנו, לכל איש יש שם  ועולם ומלואו שהותיר לנו כמורשת זיכרון.  אני רוצה להודות על שיתוף הפעולה בין ההורים אורי ואלי אהרון ולימור ואילן לביא, המשפחות, המנהלת והמועצה שהובילו להקמתו של הגן לזכרם של שניים מטובי בנינו ".

מועצת גן יבנה

כבוד הרב דוד הכהן אמר: "נדליק נר ראשון ,לאותם נשמות קדושות ביום הקדוש  זה אנו מעלים על נס ומנציחים את שמות הגיבורים..".

מרי שפונט מנהלת בית הספר היוצאת, ספרה בשבחם של אופק אהרון ז"ל שהיה גדול בחכמה ובחריצות ושל אופיר לביא ז"ל שהייתה בו נחישות ועוצמה מי ייתן אמרה שלא נדע עוד שכול בקהילה הקטנה שלנו."

ההורים השכולים ספרו בשבחיהם של הבנים ותארו את חריצותם ואת הערכיות והשורשיות שאפיינו כל ילד. נציגי הצבא אמרו: "הגינה היא סמל שצה"ל הינו הצבא של כולנו ותפקידנו, לשאת את נר הזיכרון ולהעבירו לדורות הבאים". בגמר הטקס יצאו המוזמנים ל"גן השניים", לטקס גזירת סרט פתיחת הגן וסיימו בשירת התקווה לא נותרה עין יבשה במהלך הטקס ובסיומו. ליבות כולנו עם משפחות הנופלים.

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר דלית כהן אמרה למשפחות: "אנו נזכור את המורשת ,בלכתכם   אופיר ואופק הותרתם חלל ריק ואנו נעשה כמיטב יכולתנו , למלא אותו נטפח את עצי הגן שיספרו את סיפורי שניכם ,נחנך כאן תלמידים לאור הערכים שכה עצבו את חייכם מצוינות, יושרה, אהבת הארץ ואחריות.  הגינה היא הפלא שהוקם בעמל רב, גינה לימודית פעילה שתצמיח מנהיגות ערכית ברוח מעשי השניים יש לנו מחויבות כי הגן הזה יספר  את סיפורכם ואתם לא תשכחו מלב."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה