גן יבנה אומרת "לא" להקמת מפעל מזהם באשדוד שיפגע באיכות החיים בסביבה

$(function(){setImageBanner('43d0c66a-3dde-4df4-8719-c578e1ede9a4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בעקבות הכוונה להקים מפעל ל"השבת אנרגיה מפסולת" באזור התעשייה הצפוני של אשדוד, שלח ראש המועצה דרור אהרון מכתב למנכ"לית איגוד ערים לאיכות סביבה והבהיר את התנגדותו למיזם. "אסור להעדיף שיקול כלכלי על איכות החיים ובריאות הציבור" הבהיר דרור אהרון.

בעמוד הפייסבוק שלו הבהיר הבוקר ראש המועצה דרור אהרון את השתלשלות העיניינים:

"שבוע טוב לכולם. בימים האחרוניים נודע לי כי בכוונת הוועדה לתשתיות לאומיות לקדם הקמתו של מפעל להשבת אנרגיה מפסולת באזור התעשייה הצפוני של העיר אשדוד. למרות השם המעודן עדיין מדובר במפעל לשריפת פסולת המיועד לקום באזורנו ולהפתעתי זוכה לתמיכה מנציגי עיריית אשדוד שנכחוו בהתכנסות הוועדה. 

יתרה מזאת, הדיון בהקמת המפעל התקיים בוועדה מבלי לעדכן בכך את הרשויות הסמוכות, מבלי להיוועץ עימן ומבלי לקחת בחשבון כיצד תשפיע הקמת המפעל על איכות חיי התושבים בהן. 

הבוקר, שלחתי מכתב למנכ"לית איגוד ערים לאיכות סביבה ובו הבהרתי שאנו מתנגדים למיזם במתכונתו הנוכחית ומבקשים לקיים דיון דחוף בנושא יחד עם האיגוד בכדי לקבל את כל ההבהרות והנתונים בנושא. 

אסור להעדיף שיקול כלכלי על איכות החיים ובריאות הציבור. 

אמשיך ואעדכן בנושא. 

ראש המועצה דרור אהרון 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה