גן יבנה - בירת התרבות של השפלה עם יותר מ-10,000 משתתפים בסדרת ההופעות "יוצאים לפארק"

$(function(){setImageBanner('94e4bc1d-727f-4af2-ac14-e8ddf6ec5eb8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

סדרת ההופעות "יוצאים לפארק" בגן יבנה הסתיימה בהצלחה גדולה ובהשתתפות עשרות אלפים מתושבי גן יבנה והסביבה עובדה שהפכה את גן יבנה למובילה בתחום התרבות באזורנו.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

השנה, לאחר מבצע החיסונים הגדול כנגד מגפת הקורונה והחזרה לשגרה, החליטו במועצה המקומית גן יבנה, יחד עם מתנ"ס גן יבנה, המחלקה לתרבות ואירועים, מחלקת הספורט, קאנטרי גן יבנה, אגף הביטחון, מחלקת הנוער ועוד על קיום סדרת הופעות ברמה הגבוהה ביותר, עם הכוכבים הגדולים ביותר בפארק ע"ש רונה רמון ז"ל ובקאנטרי גן יבנה.

בכל ההופעות נכחו בסך הכל למעלה מ-10,000 מתושבי גן יבנה והסביבה שנהנו, בין היתר, מהופעות של עדן בן זקן, יובל המבולבל, חנן בן ארי, ישראל קטורזה, אביב גפן, היהודים, אמיר דדון וכוכבי על רבים נוספים. במועצה מציינים שבנוסף למופעים האלה, יתקיימו במהלך הקיץ הופעות לבני הנוער במסגרת עיר הנוער והופעות מסובסדות במסגרת פסטיבל אתנחתא שנערך כמיטב מסורת עם מיטב האמנים ברחבת הדשא במכבים.

ראש המועצה, דרור אהרון: "סיימנו את הקורונה והרגשנו שכולם צמאים לצאת, לבלות, ליהנות, לרקוד ולצחוק. יחד עם כלל עובדי המועצה והמתנ"ס הצלחנו להביא ליישוב מופעי ענק עם אמנים מהגדולים בישראל. אני רוצה להודות לכל תושבי גן יבנה שהגיעו לפארק ולקחו חלק במיזם התרבותי פורץ הדרך שלנו. העשייה נמצאת בעיצומה ואנו כבר מתכננים את פסטיבל אתנחתא שמתקיים במחיר מסובסד לתושבי גן יבנה וכמובן את עיר הנוער שגם אליה אנו מתכננים הפתעות גדולות. יש למה לחכות".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה