גן יבנה: הסטורי הרב דורי שריגש את האולם בנעמי שמר

$(function(){setImageBanner('72e77470-9e27-4b4a-a793-e36e16b82eb1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תלמידי שכבה ז' בביה"ס אורט ע"ש נעמי שמר פתחו את שנת בני ובנות המצווה עם הסבים והסבתות שלהם כשחזו יחדיו בהצגה "הסטורי של סבא"

מספרת הגב' יעל קריטי, מורה ורכזת עברית: "לראשונה מאז ההיעדרות הממושכת של תלמידים מתיאטראות בשל מגפת הקורונה צוינה שנת בני ובנות המצווה של תלמידי שכבה ז' בביה"ס אורט ע"ש נעמי שמר בטקס חגיגי באולם המתנ"ס שהיה מלא מפה אל פה, ובו נכחו סביהם וסבתותיהם.

האירוע נפתח בדבריהם של תלמידי השכבה, שהביעו את התרגשותם כתלמידים חדשים הלומדים בחטיבה לצד השמחה בחזרה לשגרת לימודים המתקיימת בבית הספר.

מועצת גן יבנה

בתום דבריהם בירכה בהתלהבות מנהלת החטיבה, הגב' שמחה בכר, את הסבים והסבתות של התלמידים בהשתתפותם במעמד מרגש זה שאליו הגיעו נכדיהם, וסיימה בברכת הצלחה לתלמידים במסע חקר השורשים שילווה אותם לאורך השנה כולה.

מיד אחריה נשאה דברים רכזת השכבה, הגב' שירלי זרד, שאיחלה להם בשמה ובשם הצוות החינוכי "לצמוח, לשאוף, להמריא ולפרוש כנפיים תוך הכרת השורשים המשפחתיים ומתן כבוד למסורת המשפחתית תוך גאווה בהיסטוריה הלאומית ובמדינה", והקהל הריע במחיאות כפיים סוערות.

אירוע זה נחתם בהצגה "הסטורי של סבא" המבוססת על הפערים שנפערו בין הדורות: הסבא לנכד ועל הבניית הקשר מחדש תוך רצון והכלה של שניהם להבין זה את זה. בסיום ההצגה יהודית וראובן טירן, שהתלוו לנכדם, איתמר בכר, תיארו ברגש "הצגה מצוינת, נוגעת ללב ומרשימה. אנו חושבים שהיא נותנת לילדים מבט חיובי על האפשרות של קשר בין סבים לנכדים".

מועצת גן יבנה

הסבים והסבתות יצאו נרגשים עם נכדיהם מהאולם וקיוו, שבזכות ההצגה הזו הקשר בינם לבין הנכדים ילך ויתעצם, "הלוואי ויתקיימו עוד מפגשים מעין אלה" נשמעה בקשה זו מאחת הסבתות באולם."

מר ליאור גדסי-זוארץ, מנהל ביה״ס: "בית הספר הציב לעצמו למטרה להעמיק את הקשר לקהילה בשנת הלימודים הנוכחית ובכלל. אני תקווה כי אירוע זה יקרב בין הדור הצעיר לדור הבוגר ויהווה מקור ללמידה בין דורית. אירוע זה הוא אחד מיני רבים ביצירת שותפות עם קהילת בית הספר".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה