גן יבנה: הערכת מצב מספר 29 מהבוקר, בדגש על היערכות לקראת חג החנוכה והיערכות מוסדות החינוך לקראת ההמשך

$(function(){setImageBanner('3feff50a-7d60-4683-9cd1-c6e38a3902a2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הערב, נדליק כולנו נר ראשון של חנוכה, ובזמן שנקבל את פני החג, נתפלל בתקווה לניסים גלויים ולחזרת כל החטופים בריאים ושלמים הביתה. עם כניסת החג ויציאה לחופשת חנוכה, התקיימה הבוקר, בגן יבנה, ישיבת הערכת מצב בדגש על ימי החג וההיערכות של מוסדות החינוך להמשך

דרור אהרון

הודעתו של דרור אהרון, ראש המצועצה המקומית גן יבנה: 

תושבים ותושבות יקרים ויקרות, זה עתה סיימנו ישיבת הערכת מצב (7.12) בדגש על היערכות לקראת חג החנוכה והיערכות מוסדות החינוך לקראת ההמשך.

בישיבה לקחו חלק מנכ"ל המועצה, סגן ראש המועצה, יקל"ר גן יבנה, אגף הביטחון, מנהלת אגף החינוך ומנהלת מחלקת הגנים, כל מנהלות בתי הספר ומנהלי מכלולי החירום במועצה.

הישיבה נפתחה בסקירה של ראש המועצה, שעדכן על כך שעל פי הנחיות פיקוד העורף, מועצת גן יבנה מוגדרת ירוקה. עם זאת, ראש המועצה סייג ואמר כי המצב יכול להשתנות בכל רגע.

🔵 חינוך – הנחיות לשבוע הבא

✅ מעונות היום – מעונות היום ימשיכו לפעול במתכונת של חמישה ימים בשבוע. נשקלת האפשרות לחזור לפעילות בת שישה ימים, בכפוף להערכת מצב שתיערך במהלך חופשת החנוכה.

✅ במהלך חג החנוכה ייפתחו 22 גנים בין השעות 8 – 13 במתכונת של קייטנה. הגנים יתופעלו ידי תומכות חינוך ועובדות מתנ"ס. (א' – ה', 8:00 – 13:00).

✅ צהרוני הגנים – פעילות בחג החנוכה עד השעה 16:00. לאחר חג החנוכה נחזור למתכונת של פעילות עד השעה 17:00.

✅ קייטנות בתי הספר - על מנת לאפשר רצף חינוכי בתקופה זו, ולסייע להורים ולפעילות המשק, הוחלט כי קייטנות בתי הספר היסודיים (ניצנים חנוכה) יופעלו על ידי צוות המתנ"ס.

✅ על פי הנחיות פיקוד העורף מותרת יציאה מלאה לחצרות בהפסקות הפעילות.

✅ כיתות התקשורת בבתיה"ס היסודיים ובגני הילדים – יפעלו עד לשעה 14:30 במהלך ימי החג.

✅ בתי הספר התיכוניים – נמצאים בחופשת חנוכה למעט פעילויות נקודתיות.

✅ תנועות הנוער – במהלך ימי החג תנועות הנוער תקיימנה פעילויות ואירועים תחת הגבלות פיקוד העורף ובתיאום עם מחלקת הנוער.

• ככל שיחולו שינויים במצב הבטחוני, נפרסם עדכונים בהתאמה.
• האבטחה במוסדות החינוך ברחבי היישוב תישאר מתוגברת.

יובהר, כי המועצה אינה מנחה או אחראית למעונות יום פרטיים או למסגרות חינוך פרטיות. כל אלו ,לרבות המסגרות שבפיקוח משרד העבודה והרווחה, צריכים לפנות לפקע"ר על מנת לקבל הנחיותיו.

במהלך השבוע הבא תיערך הערכת מצב נוספת בהתאם להנחיות פיקוד העורף ובהתאם למצב הביטחוני.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה