גן יבנה: התארגנות קהילתית מרגשת לקראת הפסח, גם לכם האפשרות לזכות במצוות מתן בסתר

$(function(){setImageBanner('5533156b-9733-4feb-8d19-18f0fe9a5c7c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"ילדים אינם זוכרים את מה שאתה מלמד אותם. הם זוכרים את מה שאתה" אמר ג'ים הנסון, וצדק. החינוך הטוב ביותר שניתן לתת לילדים שלנו, הוא באמצעות דוגמה אישית!!! כך, התגבשה קבוצת הורים מגן יבנה, אשר בשיחה בין החברים שמשחקים כדורסל יחד למעלה מעשור, עלה כי התקבלו פניות ממנהלי בתי ספר שונים בשפלה, שסיפרו על משפחות של תלמידים הזקוקים לסיוע במוצרי יסוד. בשקט בשקט הוחלט על פעילות של תרומה לקהילה, ועדיף לעשות אותה במתן בסתר...

מאז אותה השיחה ועד היום, חולקו במהלך השנים בחגים העיקריים, ראש השנה ופסח, אלפי סלי מזון, עמוסים בכל טוב. ממידע אישי, אני יכולה לומר שאת הרכישות הראשונות, מממנים כמה מהחברים מכיסם, ומדובר על אלפי שקלים כ"א. הילדים, השכנים, הכיתות בהם לומדים הילדים, המורות, החברים, המשפחה וכל מי ששומע על המיזם המופלא הזה נותן יד ומסייע, אך תמיד חסרות ידיים עובדות נוספות וכמובן תרומות.

רצונם הגדול של החברים להתעסק בנתינה ולא בפרסום, גורם להם להיות "קשים להשגה" מבחינת ראיונות וחשיפה. הם מעדיפים שהכתבה תעסוק בעיקר!

חלוקת סלי מזון גן יבנה דרום והשפלה

בשנים קודמות הגיעו ל כ 400 סלי מזון, שחולקו למשפחות נזקקות, ברחבי גן יבנה, ומחוצה לה. החברים עובדים מול בתי ספר ומקבלים רשימות למשפחות נוספות גם באזור הדרום והשפלה. השנה, בעקבות המצב הכלכלי, ובעקבות הרוויה בתרומות של אנשים, מאז תחילת המלחמה, מכוונים החברים ל 200 סלי מזון (לאור אפשרותם לגיוס תרומות).

לפני כשנה וחצי, פורסמה בגן יבנה נט כתבה על היוזמה, אך רק בדיעבד, כששמענו על המיזם, לאחר החלוקה.

הפעם בחרנו לספר לכם עליו לפני החלוקה, על מנת לתת גם לכם את הזכות לקחת בו חלק, כל אחד בנושא שיכול.

 "כמדי שנה לקראת פסח, מזמינים ונשמח מאד לעזרתכם להיות חלק מעשייה טובה למען האחר. אנחנו חבורה של אנשים שמשתדלים לעשות טוב ומארגנים סלי מזון לפסח למשפחות שידן אינן משגת באזור הדרום והשפלה" הם מספרים על היוזמה, בתיבת הפייבוקס שנפתחה במיוחד למטרה זו.

חלוקת סלי מזון גן יבנה דרום והשפלה

 "הביקוש השנה" הם מוסיפים, "הינו ל-200 סלים (לאור האפשרות שלנו לגיוס תרומות). כל משפחה מקבלת 2 סלים עשירים: ארגז ירקות ופירות טריים וארגז של כ-20 מוצרי מזון יבשים ובכלל כך יין, מצות, אורז, שימורים, ביצים, שמן ועוד. סה"כ עלות כל סל - 200 ש"ח  - במחירי עלות ואספקה ישירות מהספקים."

חלוקת סלי מזון גן יבנה דרום והשפלה

על מנת לעמוד ביעד סלי המזון, החברים זקוקים לעזרתכם בתרומה כספית ובסיוע בתחומים נוספים:

1. לעזרה בתרומות - כל סכום יתקבל בברכה ניתן להעביר בביט לניר 0552227777 או לרונן 0544723405, או בקבוצה בפייבוקס בקישור הבא:   

https://payboxapp.page.link/7zhqn4wcfz9xYD9h8

 שימו לב: נא לציין בהעברה, תרומת סלי מזון.

                                                                                                                                  2. בהצטרפות לצוות האריזה בערב: ביום רביעי 17.4 בשעה 17:00 בגן יבנה.

3. בסיוע באריזת הסלים, טעינה ופריקה למכוניות החלוקה: ביום חמישי 18.4 החל מהשעה 7:00 בבוקר בגן יבנה. אריזת הסלים ואיסוף לחלוקה יתקיימו ברחבת החנייה ברחוב איריס 6, גן יבנה (בסמוך לקצביית "הרועה") - מוזמנים להגיע עם הילדים ולסייע..

4. בסיוע עם רכב בחלוקת סלים למשפחות: ביום חמישי 18.4 החל מהשעה 9:00 בבוקר, איסוף מגן יבנה. 

"חשוב לדעת!" מדגישים ומציינים חברי הקבוצה המופלאה הזו, "מדובר בתרומה למשפחות מעוטות יכולת, עפ"י רשימה המועברת על ידי בתי ספר. המשפחות מקבלות את הסלים בבחינת מצוות מתן בסתר. אנחנו לא עמותה, אלא התארגנות פרטית, ומתחייבים ש 100% מהתרומות מועבר לטובת רכישת המוצרים."

חלוקת סלי מזון גן יבנה דרום והשפלה

לפרטים נוספים - לתרומה או להתנדבות - שלחו ווטסאפ:

רונן  http://wa.me/972544723405

ניר  http://wa.me/972552227777

כשמסתכלים על העשייה של חברי הקבוצה הזו, מעוררי ההשראה, אי אפשר שלא להבחין בערכים שמונחלים לסובבים אותם, מביתם הפרטי ועד בכלל. הם אינם מחנכים לעשייה, אלא מהוויים דוגמא בכל רגע נתון ובצניעות רבה, כפי שאמר אלברט איינשטיין: "הדרך הנכונה לחנך בני אדם, היא להיות להם לדוגמא." שתזכו תמיד להיות בצד הנותן, אמן!

(כל התמונות בכתבה צולמו במהלך ההתארגנויות בשנים קודמות)

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה