גן יבנה חוזרת ללימודים באופן הדרגתי בשבוע הבא

$(function(){setImageBanner('ea1695f3-4556-490d-8174-1e2e2e97d243','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

החזרה ללימודים במוסדות החינוך בגן יבנה : א-ג באופן מלא. כיתות ד'-ו' יחלו את הלימודים ביום שני 18/5/2020 בשעה 8:00. גם הפעילות בתיכונים בכיתות ז'-יב' תתחדש ובאופן מודרג באחריות בתי הספר ביום ראשון 17/5/2020 ההסעות עדיין לא הוסדרו.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

אמש, בשעה 22:00 התקבל המתווה הסופי באשר לחזרה ללימודים אשר אושר על ידי הממשלה. המתווה הגיע עם מספר שינויים המחייבים את המועצה המקומית גן יבנה, את מנהלות ומנהלי בתי הספר לביצוע היערכות נוספת על מנת לעמוד בכל התנאים וההנחיות ולאפשר לתלמידים שגרת לימודים בטוחה, בריאה ועשירה בתכנים.

בעצה אחת עם מחזיקת תיק החינוך, מנהל מחלקת החינוך ומנהלות ומנהלי בתי הספר, הוחלט לדחות את פתיחת הלימודים בבתי הספר היסודיים ביום אחד ליום שני, על מנת לאפשר היערכות מתאימה. 

בין היתר, בהודעה שהגיעה אתמול בלילה ממשרד החינוך, הוחלט לבטל כרגע את כל השיעורים של "קרן קרב" כך שמדריכי קרן קרב לא יגיעו לבתי הספר ויווצר חור במערכת של כ-60 שעות לימוד. ראש המועצה דרור אהרון, הנחה את צוותי הניהול להכין מערכת שעות חדשה ולמלא את החסר בתוכן לימודי איכותי וערכי. 

בתי הספר הונחו לביצוע כניסה מדורגת לבית הספר וזאת, על מנת למנוע התקהלות כולל פתיחת שער נוסף. גם ההפסקות תהיינה מדורגות. בתי הספר מצוחצחים ונקיים, תלמידים יוכלו להיכנס לבית הספר רק עם הצהרת בריאות ובכפוף למדידת חום. הורים ואנשים מבחוץ לא יורשו להיכנס לשטח בית הספר. 

נכון לשלב זה, ההסעות לבתי הספר היסודיים והתיכוניים עדיין לא התחדשו עד לעדכון חדש ממשרדי הבריאות והחינוך . הסדרת ההסעות תתבצע בהקדם לאחר תיאום ההתחייבויות מול משרד החינוך שעד כה לא טופלה כפי שנעשתה מול החינוך המיוחד. גם הסעות אל מחוץ ליישוב למוסדות החינוך הרגילים לא תתאפשרנה נכון לרגע זה עד להודעה שתתקבל ממשרד החינוך כי פתח את שעריו במועצה האזורית אליה נוסעים התלמידים וכמובן עם תיאום מול משרד החינוך. 

החינוך המיוחד פועל כרגיל כולל הסעות. 

"אנו מודעים לקושי הרב שיוצרת הדרישה למסיכות גם בזמן השיעורים לכיתות ד' ומעלה, אנו מצטרפים לקריאת הנהגת ההורים למציאת פיתרון חילופי. תודה למחלקת החינוך ולכל הצוותים החינוכיים שהשקיעו במציאות אליה נקלענו. יודגש כי לכל מנהל אושר לבצע התאמות בכניסה וביציאת התלמידים וכן במערכת השעות בהתאמה לגודל בית הספר. הורים יקרים, אנו נעשה הכל כדי שהמערכת תחזור לפעילות סדורה ובביטחון גבוה למענכם. מנהלות ומנהלי בתי הספר ישלחו איגרת מפורטת להורים ובה כלל ההנחיות בצורה מפורטת כבר בשעות הקרובות. 

שלכם ובשבילכם, דרור אהרון. "

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה