גן יבנה: מאות משתתפים ומשתתפות לקחו חלק בערב הרצאות בסגנון TED

$(function(){setImageBanner('1f41c72e-a88f-49b1-93c0-06d95c73b40b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מאות משתתפים ומשתתפות לקחו חלק בשבוע שעבר בערב הרצאות בסגנון TED במתנ"ס גן יבנה, פרי שיתוף פעולה בין המועצה המקומית גן יבנה, מתנ"ס גן יבנה וקהילת מטפלי ומטפלות גן יבנה. האירוע אמור היה להתקיים מוקדם יותר אך נדחה בשל המצב הביטחוני והאילוצים השונים

מתנ"ס גן יבנה

האירוע כלל הרצאות TED של מטפלות בנות גן יבנה, מלאות ידע, תוכן ובמגוון נושאים כגון תזונה, כלכלה, אושר והכוח הטמון בסוד או בחוסר שלו. את הערב הובילו נתי זינגר, יועצת זוגית ומינית, ולבנת עמר, מאמנת רגשית לילדים ונוער, בשיתוף היחידה לתרבות ואירועים במתנ"ס גן יבנה ומרכז הצעירים. רבים מתושבי גן יבנה הגיעו להקשיב, ללמוד ואף פנו לאחר מכן למטפלת או היועצת להמשך .

ממתנ"ס גן יבנה נמסר: "אנו שמחים ומברכים על האפשרות להנגיש אימון, יעוץ וטיפול של כוחות מקומיים לתושבי גן יבנה, ומודים ליפעת אבקסיס, אתי יחזקאל, סיגי בן יוסף, ענבל גזית, חן מור יוסף, עדי בן חמו ,מירב לבנון על ההשקעה בהרצאות שהעבירו."

מתנ"ס גן יבנה

אחת ממובילות האירוע, היועצת הזוגית והמינית, נתי זינגר מספרת: "את הערב הזה היינו אמורים לקיים בחודש נובמבר. כבר אז היינו מגובשות עם הרעיון ועם קבוצת המרצים. ה-7/10 שינה לכולנו את התוכניות. כשהתחלנו שוב לשוחח על קיום הערב, תמהיל המרצות כבר השתנה והתחלנו את מרבית עבודת ההכנה מההתחלה. התהליך הצריך מכל אחת לחשוב על רעיון מדויק שתוכל להעביר ב-10 דקות. לאחר מכן נפגשנו מספר פעמים לדיוק הרצאתה של כל אחת מהמרצות.את התהליך הובילו שירלי סויסה,לבנת עמר ואני."

מתנ"ס גן יבנה

"הכוונה שלנו הייתה" ממשיכה נתי ומדגישה "שכל אחת תתן לפחות כלי אחד משמעותי ליישום מיידי לקהל שיגיע לערב. כל התהליך היה מהול ברגשות מעורבים לאור התקופה הקשה. עם זאת, לאחר שסיימנו את הערב וקיבלנו את מילות ההערכה והתודה מהקהל, ברור לי שעשינו את ההחלטה הנכונה לקיום הערב."

וכמובן ביקשה להודות: "תודה לראש המועצה מר דרור אהרון, לרפי אברג׳יל ולאושרי טובי על התמיכה והליווי לאורך כל הדרך. מאחלת לכולנו ימים טובים ושקטים במהרה".

עדי בן חמו

משתפת את גן יבנה נט, עדי בן חמו: "הייתה לי הזכות לקחת חלק בערב המכובד בהשתתפות מטפלות ומנחות מוכשרות מגן יבנה. "חמשת המפתחות לאושר" ההרצאה פותחת דלת לעולם שלם של מציאות מאושרת מבחירה."

"התרגשתי מהפרגון הענק של הקהל", סיפרה עדי, "בעיקר התרגשתי מאנשים שניגשו אליי בסוף ההרצאה ושיתפו אותי שהם לקחו כלים משמעותיים לחיים. אני רואה בתחום הטיפול שליחות גדולה, מאחלת לכולנו שפע אושר ואהבה", הוסיפה.

חן מור יוסף

ומשתפת אותנו גם חן מור יוסף: "כתושבת חדשה בגן יבנה התרגשתי מאוד לקחת חלק בערב הזה ולהינות מהפירגון והקהילתיות המפורסמת של גן יבנה. זו היזדמנות מעולה לומר תודה לכל מי שלקח חלק בהרמת הערב הזה ולנתי בפרט שבזכותה עמדתי על הבמה הזו. ומתרגשת לפגוש את הנשים המדהימות האלה בקליניקה שלי."

אתי יחזקאל

"תודה על האפשרות וההזדמנות לעמוד על הבמה בבית שלי גן יבנה עם חבורה של מטפלות מוכשרות , תודה למנחות המדהימות נתי וליבנת ותודה לשירלי סויסה על הליווי המקצועי.
המילים הפרגון מהא.נשים ריגשו מאוד וההד מהערב טד עוד עושה שלו וכמו שסיימתי את ההרצאה 5 שלבים וטיפ מנצח לבניית ביטחון עצמי ״ אתה אף פעם לא מפסיד או שאתה לומד או שאתה מנצח״ נ. מנדלה" שיתפה גם אתי יחזקאל.

ענבל גזית

ענבל גזית סיפרה איך חוותה את הערב: "היה ערב מרגש ומעצים מאד! הערב אורגן למופת, הן מבחינת התכנים, הן מבחינת ההנחיה, הן מבחינת הלוגיסטיקה והאדמינסטרציה. גאה להיות בת המקום."

מירב לבנון

"אחרי שנים של סדנאות והרצאות בזום ובמקומות שונים בארץ. אני גאה בכך שניתנת במה להתפתחות אישית וכלכלית בגן יבנה. יש לנו קהילה מדהימה למאמנים ומטפלים שפועלת פה בגן יבנה למען ובתוך הקהילה." שיתפה אותנו מירב לבנון.

יפעת אביקסיס

ויפעת אביקסיס סיפרה:"שמחתי לקחת חלק בערב הזה עם הנשים המופלאות שעמדו על הבמה, כל אחת מהן עולם שלם של ידע ושפע. המסר שהיה לי חשוב להעביר היה שיש יותר מדרך אחת לראות את המציאות ואפשר לבחור בפרשנות שמקדמת אותנו ומיטיבה איתנו אם זה במערכות יחסים ואם זה ביחס לעצמנו."

לבנת עמר

סיגי בן יוסף גם ״מודה על הזכות שניתנה לי להשתתף ולשתף מהסיפור האישי שלי - משקל הסוד בחיים ולזכות בתגובות שחיממו לי את הלב.״

סיגי בן יוסף

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה