גן יבנה: מחווה מתוקה למען מתנדבי זק"א

$(function(){setImageBanner('45ccef16-57d2-43d4-b7de-c7a6507feb4a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול בשעות אחר הצהריים, נערכה במתנ"ס גן יבנה מכירת עוגיות ועוגות מרגשת ויוצאת דופן במינה. בימים שכולם חושבים, ובצדק, על כוחות הבטחון, ואזרחים רבים מוציאים יוזמות מרגשות אל הפועל, לרווחתם של המגנים עלינו בגופם ובנפשם, מצאנו לנכון, לציין יוזמה אחת מרגשת, עבור המלאכים מתנדבי זק"א, שמיום שבת 7.10, בו החל הטבח בעמנו, לא נחים לרגע, וזאת על מנת לזהות ולתת כבוד אחרון לכל אחת ואחד שנטבחו באותו בוקר ארור

נועה נעים בר נביא

נועה נעים בר נביא מספרת על המיזם המרגש: "מיזם עוגות גן יבנה נולד לאחר שחברה שלי, טלי דניאל, אירגנה מיזם דומה בגדרה עבור החמ"ל המקומי. לקחתי את הרעיון, בהסכמתה כמובן, ואת כספי התרומות בגן יבנה בחרתי לתרום למען ארגון זק"א הצדיקים."

נועה מספרת בהתרגשות על הקהילה המדהימה של גן יבנה: "פרסמתי פוסט בקבוצות הפייסבוק השונות של גן יבנה וביקשתי מתנדבות ומתנדבים שיאפו עוגות ועוגיות ובו הסברתי כי את התמורה ממכירתן, נתרום לארגון זק"א. נשים רבות ומדהימות הצטרפו למיזם ואפו מכל הלב."

סימה בונדר

"אתמול נערכה מכירת כל העוגות והעוגיות במתנ"ס גן יבנה שהסכים לארח אותנו והגיעו תושבים ותושבות רבים לקנות כשכל הכספים שנאספו ייתרמו לארגון זק"א" סיכמה נועה.

סימה בונדר, תושבת גן יבנה ואופה בחסד, שיתפה בפייסבוק שלה את החוויה: "זה היה מטורףףףףף, ההכנות, הקניות, החשיבה, הכמות, הטעם, ההירתמות, ההתרגשות. רעיון המיזם המדהים של Noa Naim אין עלייך !!!! תוך פחות משעתיים הכל חוסל !!! איזה נחת להיות שותפה בתרומה שכזו עם אופות קולגות חברות ונשות גן יבנה שנרתמו מה ❤ והחברות שבאו לפרגן, הכל לאנשי זק״א שהכי מגיע להם, כל ההכנסות יעברו אליהם."

תמונות באלבום המצורף: באדיבות נועה נעים בר נביא וסימה בונדר

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה