גן יבנה מצדיעה לכוחות הביטחון וההצלה באירוע שיא

$(function(){setImageBanner('f95aba2f-0c82-4d1b-8261-5ffa50fbfc67','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

גן יבנה מצדיעה לכוחות הביטחון וההצלה באירוע שיא בפארק רונה רמון ותקיים גם את מסיבת סגירת הקיץ הגדולה לבני הנוער עם אנה זק

סקארה - אלכס ליפקין

המועצה המקומית גן יבנה ממשיכה לקיים אירועי תרבות ופנאי ענקיים במהלך כל ימי הקיץ כולל הופעות, תרבות, פנאי, ספורט וקהילה לבני כל הגילאים.

לקראת סיום הקיץ, במהלך חודש אוגוסט, יתקיימו מספר אירועים כולל פסטיבל אתנחתא.

____________________________________________________

אחד מאירועי השיא הגדולים ביותר יהיה אירוע ההצדעה לכוחות הביטחון וההצלה שיתקיים בתאריך 23.8.2022 החל מהשעה 17:30 בפארק רונה רמון, במסגרתו תתקיים תצוגת תכלית של כוחות הביטחון – משטרת ישראל, כוחות כיבוי האש, מגן דוד אדום, אגף הביטחון היישובי, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועוד.

____________________________________________________

האירוע יכלול פעילויות מיוחדות כמו לדוגמא סימולטור הרכב המתהפך של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מעגל מתופפים, פעילויות מתנפחים, איפור ועוד ועוד.

מלבד זאת, תגיע למתחם הפארק ניידת של לשכת הגיוס לפעילות הסברה בקרב מועמדים לגיוס לצה"ל ועמדה לגיוס מתנדבים לסיירת ההורים היישובית.

השנה, בשיתוף ובהובלת השירות הווטרינרי, ייפתח מתחם מיוחד לאימוץ כלבים.

בסוף האירוע, לקראת השעה 21:00 יתקיים אירוע שיא של הקיץ במיוחד עבור בני הנוער – הופעה של הכוכבת אנה זק.

על האירוע עמלים כל מחלקות המועצה והמתנ"ס, המחלקה לביטחון קהילתי, מחלקת הנוער, מחלקת הספורט, המחלקה לתרבות ואירועים, מתנ"ס גן יבנה, מחלקות המועצה, כוחות הביטחון, סיירת ההורים היישובית, תנועות הנוער, הרלב"ד ועוד.

ראש המועצה, דרור אהרון:

"מתכבד להזמין את תושבי גן יבנה לאירוע מיוחד במינו שיתקיים בפארק רונה רמון, אירוע מיוחד לכל המשפחה ובסיומו אירוע השיא לסוף הקיץ לבני הנוער עם הופעה בחינם רק לבני הנוער של גן יבנה של אנה זק.

חשוב להגיע ולהביע את הערכתינו הגדולה לכוחות הביטחון וההצלה שלנו שעושים לילות כימים על מנת לשמור על ביטחוננו.

תודה רבה לכל מי שעמלים על הובלת האירוע המיוחד הזה".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה