גן יבנה מרכינה ראשה עם פטירתו המפתיעה של חיים לונדנר תושב היישוב

$(function(){setImageBanner('043213e6-4d87-4ace-a666-2a953e6fdff9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לפני זמן קצר, התבשרה גן יבנה על פטירתו הפתאומית של תושב היישוב, חיים לונדנר. חיים, איש חייכן, הראשון לקום ולהתנדב, הלך לעולמו הבוקר, והשאיר משפחה, קרובים, וחברים המומים כואבים וללא מילים

כאמור, לפני זמן קצר, התבשרה גן יבנה על פטירתו הפתאומית של תושב היישוב, חיים לונדנר. חיים, איש חייכן, הראשון לקום ולהתנדב, הלך לעולמו הבוקר, והשאיר משפחה, קרובים, וחברים המומים כואבים וללא מילים.

גילוי נאות, את חיים אני מכירה שנים רבות כמתנדב זיקה גן יבנה. חיים תמיד היה נכנס בחיוך ענק, ובפנים מוארות, לכל ישיבה, התכנסות, התנדבות ועדות וכד'. חיים איש יקר, בן למשפחה גדולה ומוכרת בחסידות ויזניץ', אביו עליו השלום, שימש כאחד מגדולי הרבנים של החסידות. חיים תמיד מצא את הדרך לגשר בין הדת לבין החול, ובין לבבות של אנשים.

מהפייסבוק

לא רבים יודעים על חיים, שהוא הרבה לעשות מצוות, רובן בסתר. חיים ויעל זוג עם לב ענק, פתחו את ביתם בכל ימות השבוע, לכל מי שצריך עזרה, הכוונה ופינה חמה. בסופי שבוע התמלא ביתם לארוחת שבת בצעירים וצעירות מהקהילה הגאה, שמצאו אצלם בית חם ואוזן קשבת.

ירדנה אוקמן יו"ר זיקה: "חיים האהוב שלנו. כל כך כואבת את לכתך איש יקר.
זכינו להכיר אותך ולהיות חברים שלך . אתה היית איש של חסד איש של נתינה. תמיד הראשון להתנדב לכל משימה והכל תמיד בחיוך ובאהבה לכולם. לא מעכלת את  לכתך. תמיד תישאר בלב שלנו. זיקה גן יבנה הפסידה חבר ומתנדב אהוב . נוח על משכבך בשלום."

סיון בן שימול מנהלת זיקה: "חיים, איש יקר ואהוב, הלב מסרב להאמין והדמעות לא מפסיקות לזלוג. חיים הגיע לזיקה לפני כעשור וראה בקבוצה שלנו משפחה מורחבת ובעשייה למען הישוב ראה שליחות למען קירוב לבבות, חיזוק הקשרים בין האנשים ואהבה לישראל ולגן יבנה. חיים איש נעים הליכות, עדין, רגיש וחייכן. חיים היה אהוב על כולם וכל חברי זיקה מבכים עליו, תהי נשמתו צרורה בצרור החיים."

שלומית מוסקוביץ מתנדבת זיקה: "הכי מזוהה עם חיים עבורי, הוא הקומזיץ השנתי שזיקה מארגנת זה שנים רבות בערבי יום העצמאות. כשהרעיון המקורי הועלה, לקח על עצמו חיים את הובלת הפרוייקט בכל שנה, באהבה רבה ובהמון עבודה קשה וסיזיפית. עבור חיים הקומזיץ היה שני נצחונות. האחד קירוב לבבות בין כל תושבי גן יבנה והשני לשמח אנשים."

חיים היקר, יובא למנוחות, היום ערב שבת, (11.08) בשעה 12:30 בבית העלמין החדש גן יבנה. יהי זכרו ברוך.

משפחת לונדנר

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה