גן יבנה מרכינה ראש עם היוודע על הירצחה של מיה גורן על ידי בני העוולה

$(function(){setImageBanner('08e3bf56-65fe-4fa5-bcd8-4f16fb8eddf5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

קיבוץ ניר עוז קיבל היום בשורה קשה מדובר צה"ל. 3 חטופים בני הקיבוץ שהוחזקו בידי החמאס, מיה גורן 56, רונן אנגל 54, ואריה זלמנוביץ 85 נרצחו על ידי בני העוולה. מיה גורן היא גיסתה של סמדר אלפסה גורן, תושבת גן יבנה ובת קיבוץ ניר עוז. גם אבנר, בעלה של מיה ואחיה של סמדר, נרצח בידי המרצחים השפלים, ונקבר לפני כחודש. היום, עם היוודע הבשורה המצערת, נמוגו התקוות להחזרתה של מיה לחיק המשפחה בריאה, שלמה ובחיים

בבוקר אותו יום שבת, כשכולנו התעוררנו לשמע אזעקות, והממ"ד סיפק לנו מקום בטוח, בעוטף, הממ"ד היה, כך מסתבר, במקרים רבים, מלכודת מוות. תושבי העוטף, נטבחו, עונו, ונחטפו מהמקום הכי בטוח, מהבית שלהם, ממיטתם.

סמדר אלפסה גורן מהפייסבוק

היום קיבלו סמדר אלפסה גורן, תושבת גן יבנה, ובת קיבוץ ניר עוז ומשפחתה, את הבשורה ממנה חששו מכל. מיה גורן, גיסתה של סמדר, שנחטפה פצועה קשה לעזה, גם כבר אינה בין החיים.

"למיה גורן האהובה שלנו אין זמן! היא נפצעה קשה מירי ונחטפה לעזה. זקוקה לטיפול רפואי בדחיפות. ממשלת ישראל אנו פונים אליכם בדרישה ללחוץ על המשך העסקה ועל שחרורה של מיה ושל שאר החטופים והפצועים קשה. שחררו את כולם עכשיו!!!"

מילים כואבות אלו פורסמו בדף הפייסבוק של ניר עוז. הן נכתבו על ידי גיסתה של מיה גורן, סמדר אלפסה גורן. סמדר לא חדלה, גם בזמן האבל על אבנר, אחיה ובעלה של מיה, שנרצח בקיבוץ ניר עוז, להיות פעילה בחמ"ל של ניר עוז, למען החטופים כולם ולנסות לדלות פרטים על מיה רעייתו. מיה גורן היתה הגננת המיתולוגית של ניר עוז, והקיבוץ כולו, מבכה גם היום את מתיו.

 סמדר אלפסה גורן מהפייסבוק

סמדר שיתפה גם בדף הפייסבוק שלה כמה קשה ההמתנה למשפחות: "עוד לילה עבר. ועוד בוקר עצוב של מועקה וחרדה גוברת. מיה - תבואי כבר !! אנחנו צריכים אותך פה - מתרוצצת בין כולנו, מניחה יד, דואגת שנאכל, שואלת ומתעניינת בשלומנו, כשכולנו אומרים לך שבי כבר תאכלי גם. אז בואי כבר אלינו ותשבי איתנו. אפילו בלי לאכול. העיקר שתשובי!! החזירו את מיה ואת כל החטופים."

סמדר אלפסה גורן מהפייסבוק

כאמור, היום נמוגו התקוות לחזרתה של מיה בחיים. מערכת גן יבנה נט מרכינה ראש ומשתתפת בצער המשפחות. יהיה זכרה ברוך, אמן.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה