גן יבנה נלחמת בקורונה עם מבצעי חיסונים, בדיקות מהירות ובדיקות סרולוגיות לקראת החזרה ללימודים

$(function(){setImageBanner('6fa26589-858f-4d00-bf22-8d5112bf2ce4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

המועצה המקומית גן יבנה נלחמת במגפת הקורונה כבר כמעט שנתיים. עתה, בעיצומו של גל תחלואה רביעי וקצת לפני החזרה ללימודים, יצאו המועצה, פיקוד העורף ומד"א במבצע בדיקות וחיסונים וזאת על מנת להתחיל את שנת הלימודים בצורה הטובה ביותר.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם היקל"ר מטעם פיקוד העורף, לירן אשכנזי, פנו אל גופי הממשלה על מנת לפתוח מתחמי בדיקות מהירות ובדיקות סרולוגיות בגן יבנה יחד עם מבצעי החיסונים האחרונים לבני הנוער.

ביום ראשון (22.8) נפתחו על ידי המועצה, מתנ"ס גן יבנה ופיקוד העורף מתחמי בדיקות סרולוגיות עבור תושבי גן יבנה במתנ"ס גן יבנה ובאולם הספורט של בית הספר בן גוריון.

בתחילה, נרשם עומס גדול כאשר מאות הורים הגיעו יחד עם ילדיהם ובעקבות קריסתה של האפליקציה הארצית לביצוע הבדיקות הסרולוגיות. לאחר התייעצות עם ראש המועצה, דרור אהרון, הוחלט לעבור באופן מידי לביצוע הרשמה ידנית בכדי לעקוף את קריסת האפליקציה ולהמשיך במבצע. סך הכל ביומו הראשון של מבצע הבדיקות הסרולוגיות נבדקו 503 ילדים ומתוכים כ-20 נמצאו חיוביים לקורונה.

בנוסף, במתחם קניון הפרנדלי פועל בימים האחרונים מתחם לבדיקות קורונה מהירות חינם לגילאי 3-12 על ידי חברת איכילוב במסגרתו נבדקו כבר מאות ילדים.

ראש המועצה, דרור אהרון: "כפי שנראה כרגע הממשלה קיבלה החלטה לפתוח את שנת הלימודים כרגיל עם שינויים בין רשויות בצבעים שונים במדרג.

אנחנו עושים הכל כדי לפתוח את השנה בצורה טובה תוך שמירה על בריאות צוותי החינוך והילדים שלנו ואת זה אנו עושים באמצעות הבדיקות הסרולוגיות לצד מתחמי החיסון שפתחנו לבני הנוער.

רק באמצעות חיסונים נרחבים, שמירה על ההנחיות והבדיקות הסרולוגיות נוכל לספק מעטפת הגנה לתושבינו ולנצח את המגפה. אני רוצה להודות לכל הגורמים במועצה, במתנ"ס, במערכת החינוך ובפיקוד העורף על העבודה המשותפת".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה