גן יבנה נלחמת בתופעת השיימינג

$(function(){setImageBanner('4056e9d2-0ac0-417d-9318-c1491c454ca5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

שנת הלימודים נפתחה השבוע והעלתה על סדר היום את תופעת השיימינג הקשה הגורמת לתלמידים רבים סבל בל יתואר. בעקבות מקרה שהתרחש השבוע, בחרו ראש המועצה אהרון דרור והצוותים החינוכיים בבתי הספר להעלות את הנושא הקשה בבתי הספר. במסגרת זו נערכה עוד היום שעת מחנך ובה הוסברה לתלמידים המשמעות של חרמות ושיימינג אחד כלפי השני וההשפעות הקשות של התופעה על נפש האדם. בפוסט מרגש במיוחד, הצטרפו חברי המועצה, מנהלות בתי הספר, מורים, עובדי המתנ"ס והמועצה וכן תושבים רבים אל הקמפיין די לשיימינג!!! והצטלמו כשהכיתוב מופיע על כף ידם בתקווה שהיישוב כולו יצטרף לקמפיין החשוב הזה.

פוסט שכתב אהרון דרור:"הלב נקרע, כל כך עצוב לי בימים אלה. לאחרונה אנחנו נחשפים יותר ויותר למקרים של חרמות, השפלות ושיימינג בין ילדים ברשתות החברתיות, בהפסקות בבית הספר ולצערנו גם מחוץ לבית הספר. אנחנו נתקלים בכך ביום יום אבל בימים האחרונים נפוצו שמועות על מקרה מזעזע במיוחד שאמור להוות לנו נורה אדומה. חשוב להדגיש שהנושא עדיין בבדיקת משטרה אבל לא ניתן להתעלם מרמת המקרים שעליהם שמענו וכאלו שעדיים לא נחשפו. ביקשתי מכל הצוותים החינוכיים בבתי הספר לבצע עוד היום שעות מחנך בנושא, להסביר לתלמידים את המשמעות של חרמות ושיימינג אחד כלפי השני ואת ההשפעות הקשות שלהם על נפש האדם." 

בתמונה: אהרון דרור נלחם בשיימינג

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

בתמונה: ירדנה אוקמן נלחמת בשיימינגדוברות מועצה מקומית גן יבנה

בתמונה:אושרי טובי נלחם בשיימינג!

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

בתמונה: הילה אלחיאני נלחמת בשיימינג

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה