גן יבנה: נעצים פוזרו ברחבת הסקייט פארק

$(function(){setImageBanner('cd9bcc69-b6e5-45d9-8431-c98ec5bffdc6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

התוודענו, מפוסט בפייסבוק, למקרה שקרה ברחבת הסקייט פארק בגן יבנה. לפני מספר ימים, אלמוני, פיזר קופסת נעצים שלמה, על הארץ, לא ברור, אם כמעשה קונדס, או מסיבה אחרת, ועלול היה לגרום לפציעה של המשתמשים במתקן.

כאמור, לפני מספר ימים אלמוני פיזר נעצים על רחבת הסקייט פארק. לא ברור מהי הסיבה, ובמזל גדול, לא נגרם נזק לאף אחד מהתושבים המשתמשים במתקן.

תושב היישוב, מייק סמואל, תיאר בפוסט שפרסם באחת מקבוצות גן יבנה:

"היי גן יבנה, אני מאמין שזה הפוסט הראשון שאני מעלה כאן ומתלונן, אבל כשזה מגיע לבטיחות שלי ושל הילדים שלכם לא אוכל לשתוק…

אחר צהריים פנוי החלטתי ללכת לסקייט פארק קצת ולהרתענן אחר דקה בידיוק אני מרגיש שיש לי משהו מוזר בגלגל אני הופך את הסקייט ואני רואה סיכת לוח תקועה לי בגלגל. אז הלכתי לחפש אם זה היה משהוא חד פעמי.. מסתבר שמשהוא זרק קופסא שלמה ממש מתחת לאחת הרמפות.

מייק סמואל מהפייסבוק

במזל הסיכה נתקעה לי בגלגל ומצאתי את שאר הסיכות, אבל באותה מידה ילד קטן יכל ליפול על אחת מאותם סיכות שהיו פזורות שם בהמוניים על העין או בצוואר..
יש ממש בכניסה לפארק מצלמה לכן ניתן למצוא את מי שאחרי למעשה אלימות הזה זה לא רק מעשה קונדס זה מעשה אלימות שיכל להגמר רע."

מהמועצה נמסר כי, עובדי שפ"ע הגיעו למקום, ניקו ואף וידאו, שלא נותרו עוד נעצים במקום, העלולים להוות סכנה למשתמשים במתקן.

מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה