גן יבנה נערכת ליום המעשים הטובים 2019

$(function(){setImageBanner('afce039e-9f26-41b2-8c40-d975590408ee','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בתאריך 2/4/2019 יצוין ברחבי הארץ שבוע המעשים הטובים. השנה זו השנה ה-9 ברציפות, תציין המועצה את יום המעשים הטובים עם מגוון רב של פרויקטים ופעילויות למען היישוב והקהילה.

השנה הוחלט לקיים את יום המעשים הטובים בסימן הרתמות אישית למען האחר והקהילה. בין הפעילויות שמתוכננות להיערך השנה במסגרת יום המעשים הטובים: "גן יבנה יפה בזכותי ובזכותך" תלמידי בתי הספר ביישוב עורכים מבצע ניקיון וטיפוח בגינות הציבוריות וברחובות הסמוכים לבית ספרם מתוך ערך של לקיחת אחריות ציבורית – אם אני מנקה אדאג לא ללכלך.  "לפנק ולהתפנק"  יום פינוק לנשים חולות סרטן,  "מלאכי יום הולדת" בהובלת מחלקת הספורט ושחקניות בליגת הכדורשת מאמאנט בתאריך 4.4.19 בשעה 17:00 תתקיים חגיגת יום הולדת ל 15 ילדים ממשפחות קשות יום בשיתוף בני משפחותיהם במועדון הנקודה. פרויקט "אופניים לכל" שכולל איסוף אופניים והשמשתם לשם חלוקה למעוטי יכולת, תלמידי בתי הספר , עובדי המועצה למען האזרח הוותיק, ביקורי בית על ידי עובדי המועצה שיתנדבו לביקור אצל הקשישים המטופלים על ידי מחלקת הרווחה לשירותים חברתיים, בהובלת המחלקה. "פורום מנהלי החינוך" לקראת יום המעשים הטובים , ביקשו המנהלים לייצר תהליך חינוכי שמטרתו להעלות לתודעה את נושא עשיית הטוב , כערך מרכזי הנובע מתוך ערבות הדדית ומתקיים באופן רציף ולא רק ביום אחד בשנה.

 

פעילות גני הילדים – שכבת כיתות י"א מבית ספר אורט רבין יאספו/יכינו משחקי קופסא , גני הילדים , מבקשים להודות למתנדבים הפועלים בגנים לאורך כל השנה: סבא/סבתא של הגן, מכינים להם פעילות באמצעות מדריכי קרב בגנים, הילדים יכינו תשורה ויעניקו לנותני השרות ביישוב. פעילות יחידת הנוער , עם קהילת הצרכים המיוחדים. התרמת דם – בשלוחת אלתרמן שת"פ נוער לאומי ומנוער מד"א, והמחלקה לשירותים חברתיים. ופעילויות רבות המתקיימות בתוך בתי הספר ביישוב. כשבביה"ס "נופי מולדת" ימשיך פרוייקט "יער החיים" שהחל בשנה שעברה בשיתוף משטרת ישראל ותלמידי חנ"מ חט"ב "נעמי שמר" . נחתום את היום ב"מירוץ לילה קהילתי" באמצעותו נגייס כספים לטובת פעילויות של אנשי וילדי הצרכים המיוחדים ביישוב.

 יום המעשים הטובים

ראש המועצה, דרור אהרון: "תושבי גן יבנה מתנדבים במשך כל השנה במגוון רחב של פעילויות למען הקהילה. רוח ההתנדבות מהווה את אחת מאבני היסוד של הקהילה שלנו, הערבות ההדדית וההירתמות. כראש מועצה, אין לי אלא לברך את כל הגופים הרבים שעושים בהתנדבות ונרתמים ליום אחד שכולו מעשים טובים למען הקהילה ביישוב. אני רואה חשיבות רבה בערך ההתנדבות וגאה על שיתוף הפעולה בין התושבים לבין מחלקות ואגפי המועצה המקומית, למען הקהילה".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה