גן יבנה נערכת לפתיחת שנת הלימודים תש"פ ב-1 לספטמבר

$(function(){setImageBanner('099fe22c-95fb-464c-b6cf-e90c7368580c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

במהלך חודשי הקיץ נערכה המועצה המקומית גן יבנה לקראת פתיחתה של שנת הלימודים תש"פ. על פי הצפי, כ-5000 תלמידים יפתחו את שנת הלימודים החדשה בבתי הספר, חטיבות הביניים, ב-5 בתי ספר יסודיים ממלכתיים, בית ספר יסודי ממלכתי דתי ובשני התיכונים ביישוב. במסגרת מדיניותו של ראש המועצה דרור אהרון להשקיע בחינוך, גם השנה יותר משליש מתקציב המועצה המקומית גן יבנה (34%) מופנה למערכת החינוך ביישוב.

במהלך כל התקופה האחרונה בוצעו עבודות שדרוג, בטיחות ואחזקה בכל גני הילדים ובתי הספר ביישוב על פי תכנית מסודרת ובהשתתפות כלל מחלקות ועובדי המועצה בהובלת מנכ"ל המועצה. במועצה השקיעו משאבים רבים על מנת שתלמידי היישוב יקבלו את התנאים הטובים ביותר להצלחתם.

 דוברות מועצה מקומית גן יבנה

העבודות החלו כבר בסיום שנת הלימודים הקודמת כאשר העבודה על אישורי הבטיחות במוסדות החינוך כבר החלה זמן רב לפני כן בתחילתה של השנה הקלנדרית בהנחייתו של ראש המועצה, דרור אהרון. כך בין היתר, כל גני הילדים ביישוב עברו עבודות שדרוג, אחזקה וטיפוח הכוללים, בין היתר, צביעה, תיקונים, אחזקה, ניקיון חצרות, גינון וטיפוח, החלפת חול תקני בארגזי החול, הוספת דשא סינטטי.

העבודות התקיימו גם בתי הספר ביישוב וכללו טיפוח וגינון בחצרות בתי הספר, בטיחות מתקני משחק, תיקוני הצללות והדברה בכל השטחים כנגד מזיקים. שלב ב' של בית הספר נופי מולדת הסתיים והוא נמסר למועצה בטרם פתיחת שנת הלימודים.

 

בשבועיים האחרונים התקיימו גם ימי היערכות והשתלמות מקצועית מיוחדים הן לצוותי החינוך והן לצוותי הסייעות כגון תומכות ההוראה, סייעות בכיתות וסייעות לילדים עם צרכים מיוחדים.  במהלך היום הועברו הרצאות בנושא בטיחות וביטחון בבתי הספר יחד עם אמיר גברא מנהל אגף הביטחון, נציגי המנהלות יעל אוריאל ורינה ניצן דיברו על כללי התנהגות בבתי הספר ותיאום ציפיות, נציגות מתי"א העבירו הרצאה בנושא התחלות חדשות ועוד.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה