גן יבנה נפרדת משלמה עוגן

$(function(){setImageBanner('7fedf8a0-b3b8-492a-bea9-fcd04fb39af7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בסוף השבוע שעבר, הלך מאיתנו שלמה עוגן. דמות מוכרת ואהובה ביישוב . שלמה ז"ל היה אחראי על הכולל ביישוב, ניהול גמ"ח, לימד נערים תורה ופעל רבות למען נתינה ואהבת חינם. תושבים מתקשים להיפרד מאיש שהיה כולו נתינה. חיים שוחמי:"איש יקר, צנוע עם המון נתינה שעקומת הדרישות שלו מהסובבים אליו היתה רק עשייה לטובת האחר". יהי זכרו ברוך.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

חיים שוחמי ספד לשלמה:

 "שנים שאני מכיר את שלומי. בהתחלה כמר עוגן ואחר כך כשלמה עוגן ואז שלומי היקר שישב אצלי בפרלמנט מידי פעם במהלך ריצת הבחירות שלי התוודעתי קצת לאיש ולתרומתו. לנתינה שבו ולגמ"ח שלו, לכולל ובכלל, להשקפתו על העולם ואהבתו לגן יבנה. איש יקר, צנוע עם המון נתינה שעקומת הדרישות שלו מהסובבים אליו היתה עשויה לטובת האחר. כך למשל הוא פנה אלי פעם וביקש "אם אפשר לסדר וליישר את האבנים המשתלבות בסמוך לביתו כי הילדים שבאים ללמוד תורה נופלים כל הזמן." הוא לא ביקש זאת לעצמו, הוא ביקש זאת למען הילדים. כזה היה האיש. לעצמו לא ביקש דבר. "..

קרן אהרון:

"שלומי עוגן היה צדיק, איש של חסד. איפה שצריך עזרה הוא היה שם בלי כותרות, בשקט ובצנעה"

רוני שטמקר:

" שלמה עוגן ז"ל היה אבא וחבר כייף שהיה לי פה בגן יבנה. מתגעגע, אוהבב אותך. ת.נ.צ.ב.ה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה