גן יבנה נרתמת למען העסקים המקומיים במיזם "שישי מקומי"

$(function(){setImageBanner('284582b5-30c3-4228-b9ff-6b9eb3e3156e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

המועצה המקומית גן יבנה מקדמת מיזם לעידוד כלכלה מקומית. מיזם "שישי מקומי" נועד לעודד את תושבי גן יבנה לעשות קניות ולרכוש מוצרים, מידי יום שישי, רק מעסקים של תושבי גן יבנה. אירוע הפתיחה, עפ"י הפרסומים, יתקיים ביום שישי 5.1.2024 ובעלי העסקים נקראים להיכנס לקישור המצורף בהמשך ולהצטרף למיזם

מועצת גן יבנה מקדמת מיזם לעידוד כלכלה מקומית מקיימת. המיזם החדש, שיימשך לאורך כל שנת 2024, קרוי "שישי-מקומי" וכולל מגוון פעילויות, ביניהן:

  • הטבות ייחודיות לבתי עסק מקומיים, שיוצעו לתושבים ביום שישי, פעם בחודש, בדומה ל-BLACK FRIDAY המוכר בעולם.
  • קמפיינים שיווקיים להעלאת המודעות לחשיבות הצרכנות המקומית.
  • שיתופי פעולה עם מערכת החינוך ותנועות הנוער, לקידום נושא הצרכנות המקומית בקרב בני הנוער.

מטרת המיזם הינה לעודד את התושבים לצרוך מוצרים ושירותים מבתי עסק מקומיים בלבד. צרכנות מקומית שתחזק את הכלכלה המקומית ותסייע בהתנעת גלגלי הכלכלה המקומית וביצירת הכנסה ומקורות תעסוקה ופרנסה.

האירוע הראשון יתקיים ביום שישי, 5 בינואר. במהלכו יצאו בתי עסק מקומיים (שיכולים וחפצים בכך) בגן יבנה בהטבות ייחודיות לטובת התושבים. ההטבות יהיו מגוונות ויכללו, בין היתר: הנחות על מוצרים ושירותים, מבצעים מיוחדים או מתנות, כל עסק על פי בחירתו.

מועצת גן יבנה

המועצה, שתרכז את בתי העסק המשתתפים במיזם, תפרסם לתושבים רשימה בה יוכלו להיעזר בבואם לפקוד את בתי העסק כדי ליהנות מההטבות המיוחדות.

ראש המועצה, דרור אהרון: "המצב הביטחוני הקשה גורם להאטה משמעותית בגלגלי הכלכלה הארצית והמקומית, רבים מבעלי העסקים נמצאים במילואים, אנשים רוכשים פחות והדבר ניכר בהכנסות של בעלי העסקים. מהסיבה הזו, אנו יוצאים במיזם חדש לרכישת מוצרים ושירותים מבתי עסק מקומיים, רק בצורה הזו אנו יכולים לדעת שהכסף שלנו מושקע ברמה המקומית ביותר, בגן יבנה ובתושביה.  זה אומר שהכסף שלנו נשאר בתוך הקהילה שלנו, ומסייע לעסקים מקומיים לצמוח ולשגשג ואני תקווה שהאירוע יהפוך למסורת".

צרכנות מקומית גם יוצרת מקומות עבודה. כאשר אנו צורכים מוצרים ושירותים מבתי עסק מקומיים, אנו מעודדים עסקים אלה להעסיק יותר אנשים. זה אומר שיש יותר מקומות עבודה זמינים עבור התושבים שלנו.

אפילו הפן האקולוגי לא נשכח. צריכה מקומית גם מסייעת לשמירה על הסביבה. כאשר אנו צורכים מוצרים ושירותים מבתי עסק מקומיים, אנו מפחיתים את כמות המזהמים הנפלטים לאוויר ולמים. זה אומר שאנחנו עוזרים לשמור על הסביבה שלנו נקייה ובריאה יותר.

אז בפעם הבאה שאתם צריכים לקנות משהו, קחו בחשבון את החשיבות של הצרכנות המקומית. צרו קשר עם בתי העסק המקומיים ותיהנו מהמוצרים והשירותים המצוינים שהם מציעים.

בתי עסק המבקשים להצטרף למיזם מתבקשים למלא שאלון פרטים בקישור: https://forms.gle/dv9TuRoZAjbrWc5E6

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה