גן יבנה סוערת בעקבות דרישה להפרדה באירוע קיץ לכל המשפחה שהתקיים אמש

$(function(){setImageBanner('6d6557c5-510d-46d2-9bc8-496afd548dd6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

פוסט אחד שכתב תושב היישוב בעקבות טענות להפרדה במתקני השעשועים שבאירוע עורר תגובות לכאן ולכאן וגרם לסערה גדולה בגן יבנה. אהרון דרור בניסיון להרגיע את הרוחות :"מדובר באירוע שיועד מלכתחילה לכלל הציבור בהובלת היחידה לתרבות תורנית שבחרה לאפשר לכל תושבי גן יבנה להגיע לאירוע יחד"....

אמש, התקיים בגן יבנה אירוע קיץ לכל המשפחה בו נכחו אלפים מתושבי גן יבנה. במהלך האירוע החלו לזרום טענות על הפרדה בין גברים ונשים והרשת החלה גועשת

ITAY DANA

"בושה למועצת גן יבנה. אירוע סיכום קיץ בהפרדה. לא נתנו לילדים בני 4 לעלות על אותו מתקן. בושה. מתבייש בעיר שלי"

עובד בן דוד

"לדעתי מי שרוצה הפרדה כזאת או אחרת מוזמן לעבור לבני ברק או לבית שמש. גן יבנה חילונית לכן אני גר כאן. מכבד מאוד את הציבור הדתי אבל כנראה שהוא לא רוצה לכבד את החילוני"

MAAYAN MADMONI RUIMII

פשוט ביזיון! מהרגע שהגעתי אומרים לי נשים נכנסות מצד אחד גברים מכאן. חשבתי שבהתחלה צוחקים עלי. המשכנו למתקנים והמפעילים אומרים שזה אירוע לדתיים וקיימת הפרדה בין בנים לבנות. לאמא אסור לעלות עם הבן שלה למתקן שעשועים כי היא בת וזה מקצה לבנים ולילד אסור לעלות עם בנות כי הוא בן במקצה של הבנות. אז איך מסתדרים? אם מההתחלה היו מפרסמים שהאירוע למגזר החרדי וזה בסדר ומקובל לא הייתי מגיעה בכלל"

RAN TRUMAN

"למה זה בסדר שאירוע הוא למגזר מסויים אם הכסף לאירוע הוא הכסף של כולנו. מה השלב הבא? נעשה אירוע נפרד לגינג'ים? ואירוע שבו נפריד שמנים מרזים? מה זה השטויות האלה?"

אבל היו תושבים רבים שהגיבו בחיוב :

מלי ואמיר דרור

"איזו הגזמה!!! זה לא אירוע של סיכום הקיץ זה סך הכל הפעלה של התרבות בתורנית ביישוב"

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

דן אלפי 

"כיף היה לראות ילדים צוחקים ונהנים. יהודים, דתיים וחילוניים. זאת נקראת אהבה"

אורלי וייספריד

."היינו והיה נחמד מאוד"

יקיר שלום

"היה מדהים! נהננו מאוד חילונים ודתיים כאחד. יישר כוח גדול. המשיכו בעשייה זו. הכל היה בחינם ובשפע."

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

בעקבות הרוחות הסוערות הגיב אהרון דרור:

" ערב טוב לכולם. מדובר בארוע שיועד מלכתחילה לכלל הציבור בהובלת היחידה לתרבות תורנית שבחרה לאפשר לכל תושבי גן יבנה להגיע לאירוע יחד. האירוע היה פתוח לכולם לא משנה מה סגנון הלבוש או מה האמונה. היה כיף לראות אירוע שלקחו בו חלק דתיים לצד חילוניים. בכדי לאפשר לציבור הדתי גם ליהנות מהאירוע ביקשו מפעילי המתקנים בחלק מהמקרים לאפשר לילדים לעלות על המתקנים. גן יבנה היא קהילה המאפשרת סובלנות ומקבלת ובגלל זה התאפשר אירוע כזה בשיתוף דתיים וחילוניים יחד. כשכל אחד מכבד את השני. "

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה