גן יבנה: ערב "שרות משוררות" נחל הצלחה גדולה

$(function(){setImageBanner('40331c0f-9dce-4cc5-95c8-451c5474f283','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום רביעי האחרון (6.9) התקיים ערב "שרות משוררות" אותו הפיקה תכנית "זיקה" ואירחה החווה האקולוגית "עם הטבע". לאחר תהליך בן מספר חודשים בהם נבחרו שירים, כולם נכתבו על ידי נשים ויש סיפור מעניין מאחוריהם, נבחרו זמרות מבצעות, מנחה מוכשרת, מנהלת מוסיקלית, קוראות טקסטים, מס' נגנים ונעשו חזרות רבות לתוך הלילה...ואז הקסם קרה

ליטל יחזקאל

באווירה רומנטית בטבע, התכנסו 150 אישה ואיש, נהנו מיין גבינות וערב מרגש ומלא בתוכן ושירה.
תגובות המשתתפים לאחר האירוע היו מלאות התפעלות, מתושבי הישוב (וגם ישובי הסביבה) שמענו את הגאווה על כך שמתקיימת בגן יבנה תרבות איכותית, תוצרת מקומית ובביצועים מרגשים ונוגעים.

סיון בן שימול, מנהלת זיקה: "בתכנית זיקה שיתוף המתנדבים והתושבים בכלל הוא אחת מאבני היסוד של הפעילות, האירוע הזה תוכנן ובוצע על ידי מתנדבות זיקה ותושבות מוכשרות. הנושא "שרות משוררות" נבחר מתוך הרצון להשמיע את הקול הנשי בתרבות הישראלית, והטקסטים היו מגוונים החל מלאה גולדברג ורחל שפירא דרך קורין אלאל וקרן פלס ועד חוה הירש, ג'ולי עזז ומאיה אזולאי תושבות המקום."

בדרכה היצירתית מתארת מאיה אזולאי, מבצעת בערב המשוררות: "אז ממש ציפינו לערב שירי משוררות.  המתנו בסבלנות להודעה כי זה אכן קורה. השירים שנבחרו היו מרגשים ונתנו לנו הצצה למורכבות הנפשית של המשוררות  ועל עולמה של כל אישה בכלל. עינב ריגשה ורקמה סיפורים מאחורי השירים ואנחנו שרנו:

"את מרחב ה"שדות" בו יש לשחרר את הפחד ופשוט להיות , להוקיר על חברה שמלווה ועוטפת , להודות לה ש "באת אלי פתאם ". שאלנו "האמנם" יגיעו יותר ימים שנוכל להרגיש כאחד האדם,  ייחלנו להיות "חזקות מהרוח" ולעמוד איתנות בסופות החיים. להיות ראויות גם בגילנו "לעונג הבא" ולדעת להרגיש ולאהוב- כי "כשזה עמוק" את יודעת.  שרנו כדי להזכיר  שכל אחת זקוקה להגנה מטורפי "לוליטה"  וכדי ש  "אף אחת" לא תשאר לבדה אחרי פגיעה וחיפוש אחר האמת "בחדר 4". שרנו כדי שכל אחת תמצא את הקול שבה,  את הניגון, ובכל יום תגיד "אני גיטרה", או כלי אחר  - העיקר שאני נשמעת. שרנו את הצורך והחובה להרגיש יפה בכל גיל ובכל משקל --  גם אם  כולם רוצים "נשים רזות (סחורה שווה)" -  אז שירצו!! אז כן .. "היי שקטה", כי "משנה לשנה" את רק הולכת ונחשפת, הולכת ומשתבחת . אווו..... רוצה לאהוב, רוצה לאהוב ולהמשיך לשיר וליצור."

 ומי שהיה בערב ושמע את השירים והסיפורים, הבין את כל מה שמאיה כתבה.

זיקה גן יבנה

ולסיום מבקשת סיון לומר תודה לכל השותפים לדרך ולכל מי שתרמ/ה לקיומו של הערב:  "תודה לכם, הקהל, שגדש את מתחם "עם הטבע" הקסום והראה לנו כי יש מקום ליצירה מקומית, ולמילים החמות, הנפלאות לאחר המופע. תודה למועצה המקומית גן יבנה והעומד בראשה, ליו"ר תכנית זיקה ירדנה אוקמן, למתנ"ס גן יבנה והעומד בראשו- רפי אברג'יל,  לג'ולי עזז על ההפקה המוסיקלית, לעינב קורן על ההנחייה." 

 סיון הוסיפה: "על השירה: לג'ולי עזז, ג'ני זרח, יפעת רייקמס (והחליל), ליטל יחזקאל, מאיה אזולאי, נופר אברהם, נילי חצרוני וקרן כהן צמח. לנגנים: נילי חצרוני על הגיטרה, לחגי עזז על הבס, לברוך גפן על הפארקשן. למשתתפות האורחות בהקראת שירה גליה סברנסקי, סיגל אסולין, סיגי בן יוסף וחוה הירש. תודה למתנדבות זיקה אשר הובילו את הפקת האירוע."

וסיימה ב: "תודה על שיש לנו כזה ישוב נהדר שמאפשר לנו את היצירה הזו. שתהה לנו שנה טובה, שנה של שמחה, אהבה, ראיית הטוב וחיבורים נפלאים."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה