גן יבנה קיבלה את השנה האזרחית החדשה בצעדת הזדהות עם החטופים ובני משפחותיהם (וידאו)

$(function(){setImageBanner('bff6974c-df0d-4ef7-8ff9-38e27b6ceadd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

יוזמה של תושבת גן יבנה, חוה הירש, קרמה עור וגידים בתוך פחות מ 24 שעות. במוצ"ש 30.12 השתתפה חוה הירש עם בתה גיל עד בעצרת בכיכר החטופים. שיתוף של אחד מבני המשפחות נגע לליבה כשאמר כי ראה שבדרך אילון הוחלפו תמונות החטופים בפרסומות. בתחושה שאסור לשכוח את החטופים, אסור לעבור לסדר היום, חוה לקחה את היוזמה צעד אחד קדימה וקידמה צעדת הזדהות לציון השנה האזרחית החדשה בגן יבנה. בבוקר יום ראשון שעבר (31.13) החל הפרסום ובערב בשעה 20:00 הכיכר היתה גדושה בתושבים רבים, שקראו על היוזמה ובאו לתמוך

צילום ג'ני זרח

כאמור, ביום ראשון, בשבוע שעבר (31.12) התקבצו כ 150 מתושבי גן יבנה, ליוזמה פרטית, שהעלתה תושבת היישוב, חוה הירש. תושבי היישוב נפגשו בכיכר "שמר", עם דגלי ישראל, סרטים צהובים ותמונות החטופים. במקום התקיים טקס הזדהות עם משפחות החטופים בכלל ומשפחות החטופים/נרצחים מגן יבנה בפרט.

צילום: יוסי יפרח

חוה הירש הנחתה את הערב ושיתפה את המקום שגרם לה להרים את הערב הכל כך מיוחד הזה. ערב, שרוב האנשים שהשתתפו בו, לא ידעו כל כך, כיצד לקבל את פני השנה האזרחית החדשה, הבאה עלינו, לטובה, נקווה.

צילום: יוסי יפרח

יניב יעקב, אחיו של החטוף יאיר יעקב, שבניו יגל ואורי, ובת זוגו מירב נחטפו אף הם ושוחררו במסגרת הפעימות הקודמות, נשא דברים ושר שיר פרי עטו.

צילום: יוסי יפרח

סמדר אלפסה גורן, תושבת גן יבנה, ולעולם מגדירה את עצמה כבת ניר עוז, שאיבדה את אחיה אבנר ואת גיסתה מיה, שיתפה בהתרגשות את קורות משפחתה הגרעינית והמורחבת בקיבוץ ניר עוז, ועל ארבעת אחייניה שנותרו יתומים.

להגברה לערב המרגש, דאגו תושבי גן יבנה ג'ולי וחגי עזז. מאיה אזולאי וג'ני זרח שרו את השיר "שבורי לב" של חנן בן ארי, שמילותיו קיבלו משמעות נוספת.

צילום: יוסי יפרח

בתום הטקס, החלו המשתתפים בצעדת הזדהות מכיכר "שמר" ועד כיכר "מגן דוד", שבכניסה לגן יבנה, וחזרה. חוה דאגה, כמובן, לקבל את כל האישורים מכל הגורמים הנדרשים, על מנת להצליח ולהביא את הצעדה לביצוע.

תושבי גן יבנה צעדו, למרות הקור העז, מניפים ועטופים בדגלי ישראל, תמונות חטופים, וסרטים צהובים. נהגי המכוניות שעברו בכביש העוקף, הביעו תמיכתם בצפירות וצפצופים של הזדהות. בתום הצעדה שרו המשתתפים את התקווה והתפזרו, כל אחד לביתו, כל אחד למשפחתו, למעט משפחות החטופים.......

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה