דברים שרואים מכאן... גן יבנה על המפה של נאס"א

$(function(){setImageBanner('f67eb6b5-2443-453b-acce-7055444a0491','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כ 200 מתושבי גן יבנה לקחו חלק בתצפית ירח בין לאומית ביוזמת חברת החלל האמריקאית נאס"א, במוצ"ש האחרון (1.10).

מועצת גן יבנה

המועצה המקומית גן יבנה לקחה במוצאי שבת האחרון (1.10) חלק במיזם בין לאומי של חברת החלל האמריקאית נאס"א לתצפית ירח בין לאומית עם מאות אלפי משתתפים ברחבי העולם כולו.

הרעיון לכלול את גן יבנה בתצפית הבין לאומית הועלה על ידי שי קשטר, תושב גן יבנה ואילן שפירא, תושב מושב שתולים, חברים בקהילת HORIZON קהילת מחנכי החלל בישראל, שפנו אל ראש המועצה, דרור אהרון, בבקשה לקיים תצפית שכזו בגן יבנה.

מועצת גן יבנה

ראש המועצה התלהב מהרעיון ויחד עם מנהל מתנ"ס גן יבנה, רפי אברג'יל ומנהל המחלקה לתרבות ואירועים, אושרי טובי, הוציאו את המיזם לפועל.

במוצאי שבת האחרונה הגיעו מאות מתושבי גן יבנה בני כל הגילאים למגרש החול בסמוך לבית הספר נעמי שמר וצפו בירח דרך טלסקופים מיוחדים.

מועצת גן יבנה

מפעילי הטלסקופים שהגיעו היו אילן שפירא, אורי רביב וצפריר שטיוי שסייעו לתושבי גן יבנה לצפות בגורמי השמיים ואף סיפקו הסברים מרתקים על כל אחד מהם. התצפית הייתה פתוחה לכולם וזכתה להצלחה גדולה.

שי קשטר:

"כל הרעיון הוא שבמסגרת התאריך שנקבע על ידי חברת נאסא לעשות בתאריך 1.10 תצפית ירח בינלאומית ורצינו שגן יבנה תשתתף במאורע הזה וגן יבנה אף הוזכרה באתר המרכזי של נאסא כמשתתפת בפרויקט.

חשוב לנו להודות לכל מפעילי הטלסקופים אורי רביב וצפריר שטיוי שיחד עם אילן שפירא הפעילו את כל מערך הטלסקופים והעבירו הסברים מלווים וכמובן לכל הגורמים במועצה על הסיוע בהוצאת המיזם לפועל".

אם אתם מכירים אנשים תושבי גן יבנה, מעוררי השראה, עם סיפור מיוחד, תרומה מיוחדת לקהילה, או כל סיפור אחר שקשור לגן יבנה ויעניין את הקוראים, השאירו פרטים בכתובת המייל שלי  [email protected] 

ואשמח ליצור קשר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה