האם גן יבנה תזכה להקמת תחנת משטרה קבועה ביישוב?

$(function(){setImageBanner('439595ac-2f1d-4357-b739-c8aa3394dad4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאור ריבוי המקרים האחרונים ביישוב, ובסביבתו, כשהאחרון שבהם, האונס המחריד בגדרה, עולה השאלה, האם יישוב כגן יבנה, אינו זכאי לתחנת משטרה משלו, דבר שיגדיל באופן משמעותי את מצבת כוח האדם של נקודת גן יבנה?...

אנו עדים, בתקופה האחרונה, לפעילות מוגברת ומתוגברת של המשטרה ושוטרי נקודת גן יבנה, לתפיסת שוהים בלתי חוקיים, בתחומי המועצה. עם זאת, לאור ריבוי המקרים, רבים מהתושבים, מרגישים, שחסרה נוכחות משטרתית משמעותית, לתחושת הבטחון הכללית, מקרה האונס המחריד בגדרה, יישוב שכן לנו, רק הוסיף לחששות בקרב התושבים.

ראינו ברשת את פרסומו של ראש המועצה, בדבר מכתבו לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ובו דרישה להפוך את נקודת גן יבנה לתחנת משטרה קבועה, כיאה ליישוב בסדר גודל כזה. מהלך כזה, אם ייצא אל הפועל, אמור לשלש את כמות השוטרים ביישוב.

בשיחות עם התושבים, ומהכרותם את פעילות המשטרה ביישוב בחודשים האחרונים ובכלל, ללא ספק, מהלך כזה ושילוש הכוח יסייע רבות לתחושת הבטחון ובכלל למינוף עבודתם של השוטרים. 

עם זאת, אין בדברים האמורים, להוריד חלילה, אלא רק להוסיף ולומר שראוי לציין את עבודתם ומעורבותם הקהילתית של שוטרי הנקודה, ששמים לעצמם מטרה לשמור ולהגן על התושבים, לפתור מחלוקות, ולהיות שותפים בעשייה הקהילתית ביישוב, תוך שיתוף פעולה מלא מצד כל הגורמים ביישוב.

ראש המועצה, דרור אהרון, פרסם אתמול (א'): "שבוע טוב ומבורך,הבוקר שיגרתי מכתב נוסף (רביעי במספר) לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ובו דרישה דחופה להגדיל את תקן השוטרים והניידות בנקודת המשטרה בגן יבנה ולהפוך אותה לתחנת משטרה קבועה."

והוסיף: "אמנם נעשו פעולות רבות של אכיפה ותפיסת שב"חים שנשאו פרי אך לטעמי זה לא מספיק וצריך ואפשר לעשות יותר...אמשיך ללחוץ בנושא ואעדכן בהקדם ..."

מועצת גן יבנה

מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה