האם גן יבנה תראה את האור? אלו השדרוגים הצפויים במערכת החשמל בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('72994bf4-8ef5-4a07-8fb7-b3788b2839cb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאחרונה, מתפרסמות תלונות רבות של תושבים על הפסקות החשמל התכופות ביישוב, כשהשיא היה ביום שני האחרון, בו היו קפיצות חשמל מרובות במשך זמן קצר. הרשת געשה בפוסטים קשים, של תושבים כועסים, ובצדק!

גן יבנה. נט

תושבים רבים מתמרמרים, ובצדק, על מצב מערכת החשמל ביישוב. הדבר מתבטא בהפסקות חשמל מרובות, באיזורים נרחבים של היישוב, ולשעות ארוכות.

ללא קשר למזג האויר, גם בימים שמשיים, התופעה ממשיכה, מרגיזה ומטרידה את מנוחת התושבים. לפני מספר ימים, חלקים רבים של היישוב, נותרו ללא חשמל משעות הלילה ועד לשעות הבוקר, כשהשיא היה במהלך יום שני האחרון, שהתבטא בקפיצות מרובות של החשמל, במשך זמן של כשעתיים. תושבים מתוסכלים כתבו שזה מרגיש כמו "שמישהו בחברת החשמל משועממם ובא לו לשחק עם השאלטר."

בהודעה שכתב אתמול ראש המועצה, דרור אהרון, בפייסבוק, מעדכן את התושבים בדבר השינויים הצפויים להתרחש, במערכת החשמל בגן יבנה:

"שלום לכולם, בהמשך לשיחותיי עם הנהלת חברת החשמל בחודשים האחרונים וזאת לאור הפסקות החשמל האחרונות שפקדו את גן יבנה, ברצוני לעדכן אתכם בשקיפות מלאה בפעילות שנעשית בימים אלה...

בהתאם לתכנית עבודה ולדרישתי נעשו ויעשו השדרוגים ולהלן:

1. הוספת שני מעגלי מתח גבוה שכבר שנמצאים בשלבי בנייה אחרונים ובסיום העבודות שיימשכו לא יאוחר מתאריך 17.1 וכך תהיה בשורה אנרגטית טובה לכלל היישוב.

2. בנוסף, התקיימה ישיבה דחופה של כלל בעלי התפקידים בחברת חשמל בעקבות המקרה האחרון השבוע ובמהלכה הוחלט על השקעה חסרת תקדים של עשרות מיליוני שקלים במערכת החשמל בגן יבנה.

3. בישיבה הוחלט לבצע במהלך השבוע הקרוב פעילות לתיקוני כבלים תת קרקעייים שמוזנים מתחמ"ש אשדוד וכנות שמזינים את היישוב על מנת להגדל את ההספק.

4. עד לתאריך 17.1 יבוצעו תיקוני כבלים וטיפול במקשרים של חברת חשמל באזורינו.

5. לטווח הבינוני ( עד שנה) הוחלט לבצע בניית מקשר חדש בין שתולים לגן יבנה.

6. הוחלט לבחון ישימות לבניית מקשר נוסף כולל שדרוג רשת.

7. הוחלט לבדוק חוזק עמודים ולשדרג רשת קיימת באיזור התעשייה גן יבנה.

8. כלל הפעולות הנ"ל אמורות לחזק את איכות ואמינות הספקת החשמל בגן יבנה.

אמשיך ואעדכן!

שלכם, דרור"

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה