הבוקר החלה החלפת תאי חלוקת הדואר בשכונת נאות המכבים גן יבנה

$(function(){setImageBanner('caa63110-79ef-403e-b616-848fc9bddcb6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תושבי שכונת נאות המכבים התעוררו הבוקר ליום היסטורי. מהיום, בעקבות תהליך התייעלות של חברת הדואר, עפ"י הדוברות, יצטרכו התושבים להגיע למרכז תאי חלוקת הדואר, שברחוב החשמונאים, לקבל תא חלוקה שונה. תושבים רבים מתרעמים על המהלך, אבל מצאנו אותם עומדים בתור, הלא כל כך יעיל, יש לציין>>>

כאמור, תושבים רבים בשכונת נאות המכבים הגיעו הבוקר, הראשון מתוך מספר מועדים, להחזיר את מפתחות תא החלוקה שלהם, להיפרד ממנו לצמיתות, ולהתחיל לפתח יחסי חברות עם תא אחר, חדש. כתושבת השכונה, גילוי נאות, גם אני הגעתי היום בבוקר להחליף את המפתחות.

צילום ג'ני זרח

בהודעת הדואר, נאמר לתושבים כי, העבודות תסתיימנה עד 27.08. בפועל מה שקורה במקום, עובדים מתרוצצים, מחליפים שמות בתוך חדרי החלוקה, מסדרים צרורות של מפתחות חדשים בתאים, בצד ארגזים עם דואר של תושבים שהוצא מהתיבות. הארגזים נאספו ע"י אחד העובדים, ואני מקווה מאוד שכל הדואר הזה יגיע למענו החדש במהרה.

צילום ג'ני זרח

צילום ג'ני זרח

הייתי מצפה מחברת הדואר, שתדאג לעובדיה, שאמורים לתת שירות נעים וטוב לתושבים, שמגיעים נרגנים מהבית, בגלל הסיטואציה הזו. את הקהל הרב שמגיע, מקבלת עובדת אחת, ישובה על כיסא פלסטיק, עם רשימות ביד, ללא שולחן או עמדה קטנה, לסדר ולהניח עליהם את הדברים.

צילום ג'ני זרח

כאחת שעבדה בשירות קהל 30 שנה, כאב לי לראות את התנאים שבהם היא אמורה לעבוד, לתת פתרונות, לשמוע טענות, לקבל את המפתחות הישנים, לבדוק את השמות בטבלה המודפסת, לחפש פיסת נייר אקראית, כדי לרשום לתושבים את מספר התיבה החדש, ולהמשיך להיות נחמדה, חייכנית, ושירותית, אבל המסתכל בתוך הלבן של עיניה, רואה גם הרבה תסכול מהמצב.

צילום ג'ני זרח

ייעול אמרנו? אז מי שקיבל מעובדת הנעימה את מספר התיבה החדש, לא סיים. הוא הולך לעמוד בתור נוסף, לעובדת נוספת, שמתרוצצת ומחלקת את המפתחות לתאים החדשים, עפ"י הפתק שקיבל בתור הקודם.

צילום ג'ני זרח

צילום ג'ני זרח

מהרגע שהגעתי, ועד שקיבלתי את זוג המפתחות החדש, עברו כ 45 דקות. התור התארך, מהר יותר מכמות האנשים ששוחררו ממנו. אז ייעול זה טוב, והמטרה של חברת הדואר, בראיה לעתיד, לייעל את חלוקת הדואר, ולשנות את שיטת החלוקה עפ"י רחובות, בסה"כ יכולה להיות מובנת, ונוחה יותר למחלקי הדואר. אבל אם ככה עובדים, בחוסר יעילות משווע, כעת, אנחנו יכולים רק לקוות שהמטרה של ההחלפה תושג.

תושבי השכונה, עומדים בתור המייגע, בחום, ולעיתים בשמש, נרגנים ככל שיהיו מהמהלך, מעירים פה ושם הערות על חוסר היעילות (גם אני בתוכם), אבל רובם ככולם שמחים לפגוש פנים מוכרות ומיד נוצרות שיחות, היכרויות חדשות וישנות נרקמות, חיבוקים, חיוכים וצחוקים, כי זהו אופיו של ציבור תושבי השכונה. שכונת נאות המכבים מתאפיינת בעיקר באנשים שחיים בה, ובחיבור ביניהם.

צילום ג'ני זרח

בשעות הבוקר: ניתן להגיע היום יום ב', מחר יום ג' ומחרתיים יום ד' (28.8-30.8) למרכז חלוקת הדואר ברחוב החשמונאים, בין השעות 09:00-12:00.

בשעות אחה"צ: ניתן להגיע מחר יום ג' ומחרתיים יום ד' (29.8-30.8) למרכז חלוקת הדואר ברחוב החשמונאים, בין השעות 16:00-19:00.

אהה.... ונשאר לכולנו "רק" להתחיל להודיע לכל הרשויות על החלפת הכתובת למשלוח דואר.... בהצלחה!

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה