הגננות והסייעות חוגגות עצמאות ברחובות גן יבנה ומתגעגעות לילדים

$(function(){setImageBanner('5daf56e0-4d5f-4af8-b0bb-e04b35725105','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מה עושות גננות וסייעות שמתגעגעות כל כך לימי הגן ולילדים ? רותמים את הפיקוח העירוני, מקשטים את הרכב בהמון דגלים, מעמיסים בידורית , עוברים ברחובות ומפזרים אהבה. כך קרה אתמול ברחובות גן יבנה בין 16:30-19:30. הילדים לא נשארו אדישים. הם הכינו מראש שלטים ודגלים וחיכו לגננות והסייעות האהובות שלהם עם המון המון אהבה מרחוק.

יהודית שטרית מנהלת מחלקת גני הילדים בגן יבנה, איך נולד הרעיון?

"הגעגועים הגדולים לילדים במשך כל הזמן הזה שאנחנו לא יכולים לראות אותם גרמו לכל הגננות והסייעות לחשוב ביחד על מיזם ליום העצמאות שיסחוף את הילדים וההורים כמובן על פי כל הכללים של משרד הבריאות.

יהודית שטרית

כיוון שאין לנו מרפסות בגן יבנה, החלטנו לעבור ברחובות היישוב ולשמח את הילדים וההורים שיחכו לנו בחזית הבתים. רתמנו את הפיקוח של המועצה שנענה בשמחה, קישטנו את הרכב, העלנו בידורית ונסענו ברחובות גן יבנה כשאנחנו משמחים את הילדים בשירת "עם ישראל חי" ו"שבט אחים ואחיות" שהילדים וההורים מכירים בעל פה ואוהבים מאוד. 

יהודית שטרית

כל משפחה התבקשה להכין בבית שלט עם מסר של אחדות ליום העצמאות וזה ריגש וחימם את הלב לגלות את ההיענות היפה."

איך עוברת עליכם התקופה הזו?

למעשה, אנחנו עובדים מאז תום חג הפסח עם 7 גני חינוך מיוחד פתוחים, שתי שמרטפיות וגן ילדים הדורש עבודה צמודה עמם. מחר, כל גני הילדים יצוחצחו לאלתר על מנת להיות מוכנים לרגע המיוחל בו יודיעו לנו שאפשר לפתוח אותם. לכל גן סיפקנו מסיכות , כפפות, חומרי ניקוי וחיטוי וכן מתבצעת מדידת חום על בסיס יומי.

יהודית שטרית

לכל אורך המשבר אנחנו מקפידים לשמור על קשר עם כל הסייעות והגננות שלנו לראות אם הכל בסדר, איפה אפשר לעזור, איך מצב הרוח שלהם וכו, גם ראש המועצה דרור אהרון נמצא בקשר יומיומי אתנו בקבוצת הסייעות ומסייע בכל הנדרש" 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה