הדבקה בבית הספר נועם סיני בגן יבנה, ילדים מבית הספר נופי מולדת מצויים בבידוד

$(function(){setImageBanner('fa24d1f2-ef57-4158-9abf-bda019b378a9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ההדבקה בנגיף הקורונה תופסת תאוצה ונתוני התחלואה עולים גם ביישוב. אתמול התגלה חולה קורונה מאומת מבית הספר נועם סיני. המקרה דווח להורים ולמשרדי החינוך והבריאות. רשימת הילדים ששהו בקרבתו של התלמיד בכיתה הועברה למשרד הבריאות. תלמידי נופי מולדת נכנסו לבידוד בעקבות מסיבת סוף שנה עצמאית בה נכחו חולי קורונה.

ארכיון קורונה. צילום: דוברות מועצה מקומית גן יבנה

התלמיד מבית הספר נעם סיני שהה בבית הספר יום אחד במהלך השבועיים האחרונים ובא במגע רק עם בני כיתתו ולכן מדובר על מקרה מצומצם. 

המועצה המקומית גן יבנה ארגנה בדיקות קורונה לכל ילדי נופי מולדת העלולים להימצא בסיכון ופועלת ביחד עם מתאמת הבריאות היישובית אתי אביר בכדי לארגן בדיקות קורונה בהקדם האפשרי עבור ילדי נעם סיני. 

ראש המועצה דרור אהרון :

"לצערי הרב הנשפים והמסיבות המאורגנים מתחת לפני השטח עצמאית מהווים מקור הדבקה נרחב. אנא שימו לב והימנעו מכך ככל האפשר."

בעקבות החלטת השרים להכריז על האזורים הבאים "אזורים מוגבלים" באשדוד: שכונות ג', ז, ו-ח', הורה ראש המועצה למנהל המחלקות לוודא כי עובדים המתגוררים באזורים אלו לא יגיעו לעבודה. 

"אנא שמרו אל עצמכם, אנחנו חוזרים חודשיים אחורה רק בגלל חוסר הקפדה על מסיכות וריחוק חברתי. בחלק מהמקרים אנשים יודעים שהם מאומתים וממשיכים להתנהל כרגיל. חייבים לעצור את זה" כתב ראש המועצה דרור אהרון. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה