הותר לפרסום: זהו החשוד באונס המזעזע בגדרה, תושב אום בטין

$(function(){setImageBanner('0c577f6b-6a09-4dd0-bce6-ffe388744728','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בית המשפט התיר לפרסום את שמו של ברכאת אבו עסא בן ה-22, תושב אום בטין אשר חשוד באונס המזעזע בגדרה. כאמור, זהותו של אבו עסא נודע בעקבות דגימות ה-DNA שלו אשר נמצאו בזירה

ברכאת אבו עסא. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

ברכאת אבו עסא בן ה-22, הוא החשוד באונס המזעזע של האם לשלושה ילדים בגדרה. אבו עסא, אשר עבד בתור פועל בניין באזור, נכנס על פי החשד באישון לילה לדירתה של הקורבן, שם על פי החשד אנס אותה אל מול ילדיה. בהמשך, נטען כנגד אבו עסא כי אף עצר לשתות בירה ולאכול, מה שגרם להשארת ה-DNA שלו מפוזר בכל הזירה.

במהלך החקירה, שהתבצעה באופן די מופתי על ידי בלשי ימ"ר מרכז, יחד עם מערכי משטרה נוספים, נלקחו הדגימות מן הזירה כשבתווך ביצעו הכוחות מצוד אחר החשוד אבו עסא. לבסוף, הוא נתפס כשניסה לצאת מחברון, אליה נמלט לאחר האונס. 

ניצב אבי ביטון שיבח את פעילות כלל מערכי המשטרה עד למעצר החשודים בתיק, והדגיש כי ההחלטה להטיל את החקירה והמצוד על היחידה המרכזית של המחוז, איפשֹרה הפעלת יכולות ואמצעים מיוחדים, במטרה להגיע לחקר האמת ומעצר מהיר. מפקד המחוז אישר את כלל פעולות המצוד ומהלכי החקירה הגלויות והסמויות, ובכלל זה מעצר החשודים בנקודות זמן ומקום רלוונטיים, בארץ ובשטחי איו"ש,שלם קידום החקירה, לצד השבת הבטחון הנדרש לציבור.

אבו עסא, בזירה לאחר האונס. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

כאמור, למרות ההתאמה בין דגימות ה-DNA - אבו עסא מצידו טען שאין לו כל קשר לאירוע. בתוך כך, בחברה הבדואית המשיכו לגנות את מעשיו של אבו עסא, שנעצר תחילה עם מספר בני משפחה, אך הם שוחררו והחשד מהם נוקה. מי שגינה את המקרה הוא ראש מועצת אל קסום סלאמה אל אטראש, שטען: ״המעשה הזה הוא חציה של קו אדום והוא בזוי ומגונה גם מבחינת המנהגים של הבדואים״, קבע ראש המועצה. ״אני מגנה בחריפות את מי שעשה את המעשה המזעזע הזה ומביע תמיכה בנפגעת ובבני משפחתה. החברה הבדואית כולה צריכה להקיא מתוכה אנשים שעושים דברים כאלה״. ראש מועצת אל קסום אמר עוד שהוא מחזק את ידי גורמי האכיפה והביטחון שצריכים לעשות את עבודתם בהקדם האפשרי.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה