גן יבנה מרכינה ראש: הותר לפרסום יאיר (יאיא) יעקב נרצח ב 7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בעזה

$(function(){setImageBanner('561a2a69-c950-481a-9292-390372cdfaa5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

גן יבנה מרכינה ראש ומשתתפת בצערה של משפחת יעקב, שאתמול בערב קיבלה בשורה קשה. תושב קיבוץ ניר עוז יאיר (יאיא) יעקב, אביהם של אור ויגיל, ובן זוגה של מירב טל שנחטף לעזה נרצח ב-7/10 וגופתו מוחזקת בעזה יהי זכרו ברוך

יאיר יעקב

קיבוץ ניר עוז הודיע אתמול בערב על הרצחו של יאיר (יאיא) יעקב. יאיר היה בן 59, חבר קיבוץ ניר עוז, אח של יניב יעקב, תושב גן יבנה. המשפחה תשב שבעה בביתה בישוב.

מהפייסבוק

יאיר נחטף יחד עם בת זוגו מירב טל ששוחררה בעסקת החטופים. הוא הותיר אחריו שלושה ילדים: שיר (21), אור (17) ויגיל (13). שני בניו הצעירים, נחטפו גם הם ב-7.10 ושוחררו.

יאיר עבד במוסך של קיבוץ עלומים. היה איש צנוע, פשוט, אוהב משפחה, אדמה ומוזיקה. הוא נרצח בשבת ה-7.10 וגופתו מוחזקת בעזה.

 יאיר יעקב, יאיא, בן 59 מניר עוז. יאיא, כך קראו לו כולם, עבד כמחסנאי במוסך בקיבוץ עלומים. בערב לפני ה7.10 הוא חגג יום הולדת 59 יחד עם חברתו מירב טל והילדים, יגיל ואור. השוויץ בחולצה החדשה שהיא קנתה לו.

בשבת הנוראה נחטפו יגיל ואור מביתה של אמם ששם היו לבדם ויאיא ומירב נחטפו מביתם. סרטון החטיפה קשה. יש הקלטה של מירב שאומרת שפרצו להם הביתה, שיאיא נורה והוא פצוע. ויש את הסרטון שבו הם נתפסים. סרטון קשה.

למעלה מ50 יום היו אור, יגיל ומירב בשבי עד שחזרו אבל יאיא נשאר שם ושום דבר לא שלם בלעדיו.

יגיל ואור כתבו: "אבא שלנו, יאיר, חגג 59 שבוע לפני 7 באוקטובר. הוא איש חזק, לוקח את החיים בקלות ונהנה מהם. מאז 7 באוקטובר, לא שמענו שום דבר על מצבו ולא קיבלנו שום אות חיים.

בסרטון שפרסם חמאס, וכפי שהעידה בת הזוג שלו מירב כשחזרה מהשבי, הוא נלקח מהבית כשהוא פצוע קשה, וכשהוא סובל מכאבים קשים. "אנחנו מודאגים מאד ממצבו וחוששים לחייו. כל דקה שעוברת מרחיקה מאיתנו את התקווה שיחזור אלינו, ובחיים. החזירו לנו את אבא. בחיים. עכשיו." הם כתבו. 

 הסיפור שלהם הוא סיפור אהבה יפה. הם הכירו דרך אחותו שהיא חברה שלה, נפגשו פעם ראשונה בים ומיד ידעו שזה זה. היא תכננה לעבור לגור איתו בניר עוז כשילדיה יהיו עצמאים, אהבה את ילדיו כמו שלא חשבה שאפשר לאהוב ילדים של אחרים. הוא גרם לה להרגיש כמו פרינססה. הוא קרא לה מאיו והיא קראה לו יאיא. לגיל 60 הוא חלם על טיול קרוואן באוסטרליה. היתה גם תכנית לטיול בר מצווה ליגל בתאילנד. 

השבוע דניאל הגרי דובר צה"ל ביקר  את בני משפחת יעקב מקיבוץ ניר עוז שאביהם, יאיר, עדיין חטוף. "בתו, שיר, אמרה לי, שמאז השבעה באוקטובר, חייהם הפכו להיות יממה אחת ממושכת שיש בה אין-סוף שקיעות וזריחות. המשפט שלה נחקק בי. עבור מאה שלושים וארבע משפחות השמש עדיין לא זרחה. הבוקר הזה יש שתי משפחות שהשמש שלהן זרחה ליום חדש. שיר, אור ויגיל - אנחנו נמשיך לעשות כל המאמצים כדי להביא את יאיר ואת כל החטופות והחטופים חזרה הביתה."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה