היישוב נותר ללא ניידת נט"ן –ד"ר תמי מגן ממכבי שירותי בריאות לקחה על עצמה להיות כוננית למען תושבי גן יבנה

$(function(){setImageBanner('4542931a-048c-4356-a2dc-d53b68082b32','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ימי הלחימה חושפים בפנינו יוזמות אזרחיות שמצילות חיים. ד"ר תמי ליאורה מגן, הקימה את החמ"ל הראשוני בגן יבנה מסיוע בחלב ועד פניות לטיפול רפואי. "אנשים חששו לצאת מהבתים לטיפול רפואי ואני שמחתי להגיע אליהם ולעזור", מספרת ד"ר מגן

ימי הלחימה חושפים בפנינו יוזמות אזרחיות שמצילות חיים. ד"ר תמי ליאורה מגן, הקימה את החמ"ל הראשוני בגן יבנה מסיוע בחלב ועד פניות לטיפול רפואי. "אנשים חששו לצאת מהבתים לטיפול רפואי ואני שמחתי להגיע אליהם ולעזור. בסופו של דבר זה מצמצם את העומס במיון. עזרתי לבחורה שנקעה את הרגל או טיפול בתפרים. הרקע שלי באורטופדיה וכירורגיה נותן לי מרחב טיפול רחב יותר" מספרת ד"ר מגן.     

כעבור מספר ימים כאשר ד"ר מגן מסייעת לעוד מטופלים, היא מבינה שלאור המצב ובגלל היעדר רופא תורן אין נט"ן בגן יבנה. היא מחליטה לקחת על עצמה את המשמרות ולהיות כוננית עבור התושבים ביישוב, ככה שבכל קריאה של נט"ן היא מתייצבת.

מכבי שירותי בריאות

ד"ר מגן, בבוקר מנהלת מכון רפואה תעסוקתית במכבי שירותי בריאות במרחב אשדוד ולאחרונה גם מתנדבת במד"א. בשיתוף פעולה עם מד"א ירקונים הובא לגן יבנה אמבולנס נט"ן. ד"ר מגן הייתה אמונה על הבדיקה שלו ווידאה כי הוא מאובזר ותקין. כעת היא משמשת גם כרופאה כוננית של מד"א במידת הצורך.

ד"ר תמי ליאורה מגן: "אני שמחה שיש לי את היכולת לעזור בימים כאלו ולסייע לתושבים בגן יבנה. למכבי היה חלק גדול בדבר, הם עזרו לי עם חידוש מלאי של ציוד שנגמר לי די מהר כי עזרתי להמון מטופלים, מחידוש ציוד לערכות תפירה. בלי זה היה לי קשה מאוד להסתדר".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה