היענות גדולה והצלחה רבה לסדנת קרב המגע לתושבי גן יבנה (וידאו)

$(function(){setImageBanner('46552b83-2c56-4efb-ba80-045f6c5509f7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבוע שעבר, דיווחנו על יוזמה של המאמן דויד אביסרור ומועדון האתלט, לסדנת קרב מגע ללא עלות לתושבי גן יבנה החל מגיל 13. אתמול (ג') התקיימה הסדנה עם נוכחות מרשימה של תושבים מגיל 13 ועד גיל 62, שבאו ללמוד כיצד להגן על עצמם ולהרגיש מעט יותר בטוחים

דויד אביסרור הוא מאמן מוכר, מוערך וידוע בגן יבנה, במגוון אמנויות לחימה. בעקבות הפיגוע שאירע ביום א' (31.3) ביישוב, והחשש של תושבים רבים, יצא דויד ביוזמה מבורכת לתושבים, בשיתוף מועדון האתלט להעברת סדנת קרב מגע בחינם. אתמול (ג') התקיימה הסדנה ונרשמה הצלחה רבה.

דויד אביסרור

משתף אותנו דויד אביסרור: "הרגשתי שהפיגוע בגן יבנה גרם לזעזוע לתושבים כי זה דבר שהם לא רגילים אליו. היה מלא באנשים, הגיעו 40 משתתפים וההרשמה לסדנה נסגרה בתוך יומיים, עם רשימת המתנה ארוכה. היינו רוצים שכולם ישתתפו, אך לצערנו זוהי כמות האנשים שהאולם מכיל. אנו בהחלט שוקלים קיום סדנה נוספת במקום גדול יותר, אולי בשיתוף המועצה ומח' הספורט."

דויד אביסרור

"גם ראש המועצה דרור אהרון ומחזיק תיק הספורט אילן רביבו הגיעו לכבד" אומר דויד ומוסיף "שמחתי לראות את מגוון הגילאים שהגיעו לתרגל, הגיל הכי הצעיר שהיה זה גיל 13 והגיל הכי מבוגר זה היה 62, היו גם גברים וגם נשים, הורים עם הילדים שלהם."

דויד אביסרור/האתלט

"נראה היה כי המשתתפים נהנו והיו רעבים ללמידה", הוא מספר "הם לא הפסיקו לשאול ולחקור, ההורים שאלו גם למה לא מכניסים לימודי הגנה עצמית לבתי ספר, בתום הסדנה הרבה שאלו מתי תהיה סדנה הבאה והתעניינו בשיעורי הגנה עצמית במקום, גם לילדים וגם לבוגרים. אני מאחל לכולם שלא יהיו צריכים להשתמש במה שלמדו ושלא יגיעו לסיטואציות כאלה, ושרק יצטרכו לתרגל את מה שלמדו."

דויד אביסרור/האתלט

"חשוב לי גם לפרגן למאמנים נוספים שנרתמו לסדנה, אלרועי אשל מאמן מאשדוד, וטל שרון מאמן מגן יבנה, שהגיעו בהתנדבות להעביר מהידע שלהם" סיים דויד את דבריו בהודיה.

תמונות נוספות מהסדנה באלבום המצורף באדיבות דויד אביסרור/מועדון האתלט

למעקב והצטרפות לערוץ הוואצאפ של גן יבנה נט הכנסו כאן

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה