הרצח בגן יבנה (מתעדכן): הוארך מעצרו של החשוד ברצח אביו בגן יבנה. גופת האב נשלחה לנתיחה למרות התנגדות המשפחה

$(function(){setImageBanner('765fbe1f-0492-42b3-87b3-85607b9b6da6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בן ה-25 ברצח אביו הלילה בגן יבנה בשניים עשר יום עד לצאריך 7/10/19. כן הורה בית המשפט על איסור שמו של החשוד למשך 48 שעות ממועד הדיון בצהריים והוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית. גופת האב תישלח לנתיחה וזאת על מנת לוודא כי המנוח מת מהדקירות ולא לקה בדום לב במהלך התקרית. האם קשרה את בנה לרצח בעדותה במשטרה.

בשעה 3:30 הלילה התקבל דיווח במוקד 100 אודות צעקות לעזרה ברחוב יבולים בגן יבנה. כוחות משטרה הוזעקו למקום וכאשר הגיעו מצאו בני משפחה דקורים- גבר בן 58 פצוע באורח אנוש ואשה בת 56 במצב קשה, בחורה במצב קל ובחור החשוד במעשה פצוע קל. כולם בתוך הבית. כפי הנראה מדובר בצעיר הלוקה בנפשו. שכנים:"הכתובת היתה על הקיר".

הכתבה כפי שעלתה בערוץ 12: 

שוטר המתגורר במקום הגיע אל הבית בעקבות הצעקות, השתלט במהרה על החשוד במעשה והוא נעצר. שוטרים נוספים שהגיעו למקום האירוע החלו בפעולות ראשוניות מצילות חיים עד להגעת כוחות רפואה למקום שהעניקו טיפול רפואי בסופו נאלצו לקבוע את מותו של אב המשפחה ושאר המעורבים פונו להמשך טיפול בבית החולים. חוקרי המשטרה לרבות מעבדת הזיהוי הפלילי, החלו בחקירת המקרה ואיסוף ראיות בזירה. 

הטרגדיה הלילה זיעזעה את הרחוב השקט והמנומנם של גן יבנה והשכנים  התקשו לחזור לשיגרה לאחר הלילה הקשה. שכנה: "היתה הרגשה שמשהו רע יקרה בסוף עם הבחור הזה. הוא התנהג מוזר וכבר כמה פעמים שביקרה בבית שלהם משטרה ווהבנו שזה בגלל התפרעות של הבן אבל אני חושבת שהמשפחה לא רצתה בשום אופן לאשפז אותו. לחשוב שזה יכול היה להימנע זה פשוט קורע את הלב. אנשים מקסימים, משפחה כל כך טובה. טרגדיה איומה."

מדא ארכיון

ראש המועצה אהרון דרור התייחס אף הוא לרצח המזעזע 

"תושבים יקרים,

במהלך שעות הלילה התבשרנו על אירוע חריג וטרגי שאירע באחת משכונות היישוב, ככל שהפרטים המשיכו להגיע אלינו התברר גודל האסון.

מדובר במשפחה שאינה מוכרת ומטופלת על ידי גורמי הרווחה.

מועצת גן יבנה תעשה הכל בכדי לסייע למשפחה ברגעים הקשים האלה, אך עם זאת, אנא מכם הימנעו מפרסום פרטים אודות המשפחה ושמרו על פרטיותה ברגעים קשים אלה.

קהילת גן יבנה היא קהילה חמה, מאוחדת ומלוכדת, חשוב להיות עירניים לסביבה, לזולת, לזהות מצוקות ולדווח על סימנים מחשידים לרשויות בכדי לסייע אחד לשני בהתמודדות.

קהילת גן יבנה מרכינה את ראשה ביום עצוב זה ומשתתפת בצער המשפחה על אסונה.

מי ייתן ולא יידעו עוד צער וכאב, אמן."

תגובת משטרת גן יבנה:

"משטרת ישראל נקראה לבית המשפחה לא אחת ובכל המקרים האלו הגיעה למקום ניידת משטרה והעניקה את הסיוע והטיפול הנדרש במסגרת סמכויותיה. החשוד במעשה יובא במהלך השעה הקרובה לבית המשפט באשקלון שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו".

כיוון שמדובר במשפחה מסורתית, התנגדה המשפחה לנתיחה שלאחר המוות אך החוקר בתיק טען כי ללא נתיחה לא יהיה אפשרי לקבוע בוודאות כי המנוח נפטר מהדקירות או שמא מדום לב.

השופט שקיבל את טענותיו של החוקר שלח את הגופה לנתיחה אך הורה לבצעה עם התערבות כירורגית מעטה ככל הניתן. המשפחה מעוניינת להביא את המנוח לקבורה היום. השופט אף הורה לשלוח את הבן לבדיקה פסיכיאטרית מהר ככל הניתן וזאת על מנת שלא יפגע באחרים ולא ייפגע בעצמו. עו"ד ליאור רונן המייצג את הבן מטעם הסניגוריה הציבורית מסר כי זו טרגדיה משפחתית ותקוותו כי האם תתאושש מהמצב בו היא נתונה וכי עקב מצבו הנפשי, נשלח הבן לבדיקה רפואית.

תודה לשמעון דובר משטרת גן יבנה על הבאת הידיעה 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה