הלך לעולמו תושב גן יבנה שחלה בקורונה.

$(function(){setImageBanner('3dc343d2-e19c-4d87-9cd0-677197132fc1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הרב עמנואל משה מגן יבנה הלך לעולמו הבוקר לאחר מאבק בנגיף הקורונה. הרב שניאור קורנט מנהל בית חב"ד בגן יבנה ודרור אהרון ראש מועצת גן יבנה ספדו לו: "בהלם ובזעזוע נודע לי בשעה זו כי האיש היקר ומלא השמחה מגן יבנה הלך לעולמו הבוקר."

בית חב"ד גן יבנה

"בשמי ובשם כל תושבי גן יבנה אני רוצה להביע תנחומים על פטירתו בטרם עת של אחד מתושבי היישוב בן 67 שחלה בקורונה, נאבק על חייו בגבורה כל השבוע האחרון אך לצערנו, גופו לא עמד בכך. ליבנו עם המשפחה, יהי זכרו ברוך". כך כתב הבוקר דרור אהרון עת נודע לו על פטירתו של הרב עמנואל משה. 

הלוויתו תתקיים היום בשעה 17:00 בבית העלמין הישן בגן יבנה, רחוב יקותיאל אדם. יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב הלפיד 2 גן יבנה. 

הרב שניאור קורנט, שליח הרבי ומנהל בית חב"ד בגן יבנה ספד לו הבוקר:

"ברוך דיין האמת. בהלם ובזעזוע נודע לי בשעה זו כי האיש היקר ומלא השמחה מגן יבנה ר' עמנואל משה ע"ה הלך לעולמו הבוקר לאחר שגופו נלחם בנגיף הקורונה האכזר.

קשה לי לכתוב בלשון עבר על עמי היקר. אך הוא היה איש מיוחד מאוד. איש מלא שמחת חיים ואופטימיות. תמיד חייך לכולם ודיבר בנועם. היה מלומדי חסידות חב"ד ואף ארגן ואירח בביתו שיעור תנאי עם הרב אהרון מנגמי מידי שבוע במשך 22 שנה במסירות רבה. 

היה חזן מהאחראים על התפילות מידי יום בבית הכנסת רשב"י בשכונת מכבים, דבר אשר עשה בעקביות ובשמחה. 

אל המשפחה אני מוסר את תנחומי ומברכם שלא ידעו עוד צער. נבקש כולנו מאלוקים שיחיש לנו במהרה את הגאולה השלמה ונזכה לראותו בקרוב ממש בתחיית המתים. יהי זכרו ברוך. 

מכאן אני קורא לכל ציבור התושבים בגן יבנה, אנא שמרו על הנחיות משרד הבריאות , אל תגידו לי זה לא יקרה אף אחד אינו יכול לדעת היכן הנגיף יתפוס אותו וכיצד זה יגמר. 

בברכה לבשורות טובות, 

הרב שניאור קורנט שליח הרבי ומנהל בית חב"ד בגן יבנה. "

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה