הלכה לעולמה אוה אלון, המאמא של ילדי גן יבנה

$(function(){setImageBanner('6a7f935c-ea4d-4989-8f0c-10cbb6433143','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול נודע כי, אוה אלון, רכזת הצהרונים המיתולוגית של מתנ"ס גן יבנה הלכה לעולמה. אוה, עם ו אחת, כפי שתיקנה את כולם, נפטרה בטרם עת. משפחות רבות בגן יבנה מרכינות ראש עם לכתה.

אתמול, התמלאה הרשת בגן יבנה, בפוסטים של פרידה, מאחת הדמויות המוכרות והאהובות בגן יבנה, אוה אלון. אוה, רכזת הצהרונים המיתולוגית של מתנ"ס גן יבנה, נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת כבד קשה, והובאה למנוחות, בבית העלמין בגן יבנה.

אורית גוטמן, מנהלת מתנ"ס גן יבנה לשעבר, נפרדה מאוה בפייסבוק וכך כתבה, בין השאר:

"נפרדים מאוה.
אוה אלון, רכזת הצהרונים המיתולוגית של מתנ"ס גן יבנה הלכה לעולמה.
אוה היתה לוחמת. לביאה על משפחתה, על צוות עובדותיה המוכשרות ועל חבריה.
אוה היתה מאמא. תמיד דואגת, מחבקת, מפזרת אבקת פיות באהבה.
אוה היתה קוסמת. שטותניקית שגרמה לכולם סביבה לקחת את החיים בקלילות ולצחוק עליהם כשצריך.

על היום היא בטח היתה אומרת "בחייכם , כולה אני, מה אתם לוקחים את זה כזה קשה".
אוה גידלה דורות של ילדים בגן יבנה עשרות שנים בחמלה ואהבה אין סופית. כולם היו ילדיה. הדבר היחיד שלא דאגה לו, זו היא עצמה."

מהפייסבוק

גם חבריה של אוה ז"ל, ממתנ"ס גן יבנה, נפרדו ממנה, בצער רב, בפוסטים מרגשים: 

אילנית הראל כתבה: "אוה יקרה שלי, (עם ו' אחת כמו שתמיד תיקנת את כולם). אוה של יופי פנימי וחיצוני. אוה של אופטימיות וחיוך. אוה שלי איננה.

גיליתי על לכתך הבוקר בפייסבוק ולא האמנתי. קראתי שוב ושוב כשהדמעות ממלאות את עיניי וכאב חד פילח לי את החזה. קוראת ונזעקת בשקט, מקווה שאני טועה.

לא אשכח איך נפגשנו בצהרי יום חם ולח במיוחד, נכנסת כמו אלה למשרד והארת אותו ואותי ברגע. אי אפשר היה שלא להתאהב בך בו במקום. חלקנו סודות, שיחות ארוכות, תהיות על זוגיות, משפחה, ילדים, אהבה. שאלנו שאלות, ניתחנו סיטואציות ותמיד חיזקנו זו את זו.

אהבתי את הידע שלך במוזיקה, את השירים, את היופי שלך שאין דומה לו, את טוב הלב הענק והמיוחד שלך. ואת אינך..."

דרור אהרון, ראש מועצת גן יבנה, נפרד מאוה בעצב:

"אוה הייתה עובדת מסורה עם לב ענקי . כרכזת צהרונים טיפלה במסירות בילדים כאילו היו ילדיה. למרות הקשיים תמיד הייתה אופטימית זו אבדה גדולה לכול מי שהכיר אותה נזכור אותה עם החיוך הניצחי, המילה הטובה שתמיד הייתה לה והנתינה האינסופית לילדי גן יבנה . תהיה נשמתה צרורה בצרור החיים."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה