המועצה המקומית גן יבנה מסכמת שבוע תחת אש

$(function(){setImageBanner('fb16a4b7-8cda-43d7-91df-d6521fd66a41','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

החל מהשבוע שעבר, מדינת ישראל נמצאת תחת התקפה בלתי פוסקת של ארגוני המחבלים מרצועת עזה המשגרים רקטות מהדרום ועד למרכז. במהלך השבוע האחרון שוגרו עשרות רקטות אל עבר היישוב אך כיפת ברזל יירטה את כולן.

בשנים האחרונות גן יבנה ספגה לא מעט רקטות במבצעים הקודמים אך נראה שהפעם מספר הרקטות ששוגר לעבר היישוב הגיע לשיאים חדשים. במהלך השבוע האחרון שוגרו עשרות מהן אל עבר היישוב אך כיפת ברזל יירטה את כולן, לא נרשמו פגיעות ברכוש או בנפש מקרב התושבים אך נרשמה נפגעת חרדה אחת בעקבות הפיצוצים. במספר רחובות ביישוב בשכונות הצפוניות והדרומיות נמצאו רסיסי מיירטים של צה"ל שפגעו ברקטות והן טופלו על ידי צוותי המועצה והמשטרה שהגיעו למקום.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

 

מתחילת האירועים ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם סגנו, עו"ד סביון יניב ומנכ"ל המועצה אילן סויסה והיקל"רית, רס"ן לירן אשכנזי, שהו בחמ"ל המועצה וכינסו דיוני חירום יומיומיים בהשתתפות כלל הגורמים במועצה, משטרת ישראל, פיקוד העורף ועוד על מנת לוודא שהיישוב נמצא במוכנות מלאה לחירום ובכדי לתת לתושבים את המענה הטוב והמהיר ביותר בימים קשים אלה.

 

ביום ראשון (17.5) יצאו צוותי המועצה ומתנ"ס גן יבנה בהובלה של ראש המועצה, סגן ראש המועצה, מנכ"ל המועצה ומנהל המתנ"ס לחלק חבילות שי ומזון שהכינו תושבי גן יבנה לחיילי חיל האוויר בבסיס חצור שהתרגשו לקבל את המשלוח ואת הברכות שהכינו עבורם ילדי גן יבנה החמודים.

 דוברות מועצה מקומית גן יבנה

ראש המועצה, דרור אהרון: "אנחנו עוברים תקופה לא פשוטה שבה יורים עלינו מטחים ללא הרף תוך פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל. יש לנו עורף חזק, עורף שמאמין בצבא הגנה לישראל ובצדקת הדרך שלנו ואנו נישאר חזקים למען חיילינו הגיבורים.

אני גאה בחוסן שהפגינו תושבי גן יבנה בכל התקופה האחרונה, על ההישמעות להנחיות פיקוד העורף ועל ההירתמות אחד למען השני. רבים מתושבי גן יבנה ביקשו להתנדב למען הזולת, לצאת ביוזמות למען הציבור, לסייע ולתרום וזה בהחלט מחמם את הלב.

אני וכלל עובדי המועצה עובדים באופן מתוגבר, מסביב לשעון ונמשיך להיות כאן עבורכם בכל מצב, לעדכן בזמן אמת בכל מה שצריך ולהיות זמינים לכם גם דרך הנייד האישי שלי וגם דרך המוקד העירוני".

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה