המועצה המקומית וכיבוי האש בגן יבנה נערכים לחורף

$(function(){setImageBanner('3200f6fa-3f72-46dd-910c-df82efa36af8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

את מזג האוויר וחילופי העונות לא ניתן לעצור. אתמול (ב' 4.12) התקיימה ישיבה מקיפה בנושא היערכות לחורף בלשכת מנכ"ל המועצה, יחד עם קב"ט המועצה ונציגי כיבוי אש

כאמור, ביום שני האחרון (4.12) התקיימה ישיבה מקיפה בנושא היערכות לחורף בלשכת מנכ"ל המועצה, יחד עם קב"ט המועצה ונציגי כיבוי אש.

במהלך הישיבה התקיים דיון בנושא נחל ברקאי וכלל הפעולות שנעשו בטרם הגעת החורף להעמקה והגדלת יכולת הקיבולת למקרים של אירועי גשם חריגים.

מנכ"ל המועצה ביקש מאנשי כיבוי האש להגביר את הפעילות שלהם בתוך גן יבנה, אנשי הכבאות העלו מספר נקודות אודות היערכותם לסיוע למפעלים ומבנים גדולים במקרים של הצפה והיערכות לאירועי קיצון שעלולים להיגרם בשל אירועי גשם משמעותיים.

מועצת גן יבנה

מנכ"ל המועצה שיבח את שיתוף הפעולה בין המועצה וכיבוי האש שכוללים שיתוף מידע בזמן אמת, בין היתר, באמצעות מערכת המצלמות הפרוסה ביישוב. בנוסף, הוזכרה פעילותה של המחלקה לשירותים חברתיים בסיוע לאוכלוסיות מוחלשות ואוכלוסיית הקשישים ביישוב במידת הצורך באירועי מזג אוויר קיצוניים, כשאחת הפעולות החשובות שנעשות בתחום זה כוללת ציוות של שכנים לסייע במקרים חריגים לצד מתנדבים שהולכים לצד האוכלוסייה המבוגרת יד ביד.

בסיום הישיבה הוחלט להמשיך ולהדק את שיתוף הפעולה בין הגורמים השונים שמהווה מכפיל כוח גדול במקרי קיצון. נציגי כיבוי האש הודו לאנשי המועצה ופרגנו על הסדר והמקצועיות בהתנהלות המועצה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה