המחנך ערן רוזן מאורט רבין גן יבנה הכניס את תלמידיו מתחת לאלונקה

$(function(){setImageBanner('a2b03c0a-24f7-463d-8ac6-d58b44c014fd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

השבר בחברה הישראלית גרם למחנך מבית הספר אורט על שם יצחק רבין, ערן רוזן, ליזום שיעור לכיתת החינוך שלו י'5 בנושא הקיטוב בחברה הישראלית, השיסוי וחוסר הפשרות בין חלקים שונים בחברה.

מועצת גן יבנה

השיעור לא עסק חלילה, בנושא פוליטי, אלא במצבה העגום של החברה הישראלית בשל ניגודי הדעות, בשל מחלוקות קשות שמפלגות את העם.

ערן רוזן מספר: "השיח נסוב על תחושות שהקרע בעם הוא כה עמוק ,עד כדי כך שהוא פוגע , ביום הקדוש -יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. משפחת השכול נקרעת בתוכה בכל הנוגע להגעת גורמים כאלו ואחרים לטקסים הקדושים הללו ,עד כדי החרמת הטקס."

והוסיף כי: "על מנת להמחיש לתלמידים עד כמה חשוב שנהייה מאוחדים ( גם אם הדעות הינן שונות ) ל"הכנס כולנו תחת האלונקה" פשוטו כמשמעו, החלטתי לתת לתלמידים להיכנס תחת האלונקה (פיזית), כאשר ישנם הפרשי גבהים משמעותיים ושונות בין התלמידים."

מועצת גן יבנה

עוד ציין ערן רוזן: "המטרה הייתה לא להפיל את הנמצא על האלונקה כדימוי אחד לעם אחד, לא לגרום להפלת המדינה האהובה שלנו. התלמידים שיתפו פעולה, אהבו מאוד את הרעיון ולאחר סיבוב אלונקות סביב בית הספר, ניהלנו שיחה באוויר הצח על המטרה, הדרך לאיחוד וכיבוד דעות שונות. לטעמי היה שיעור מצוין והתלמידים הפיקו את המיטב שבשיעור וקראו לפשרות ולהבנה".

מנהלת בית הספר, דלית כהן: "השיעור המצוין שהעביר ערן לתלמידיו מוכיח כמה חשוב שאנו -קרי מחנכי הדור,"נעלה על נס" לשיח בכיתות ובבית הספר, את המצב החברתי הקשה אליו נקלענו ונחדד את ההבנות והמסרים ,שאנו עם אחד מאוחד כנגד כל אויבנו .עם שיודע להתגבר על כל מחלוקת בדרך של, הדברות ופיוס. אני מקווה שהמסר הזה יחלחל לכל שכבות העם ונצא מהמשבר הזה מחזקים ומחוזקים".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה