המירוץ המסורתי לזכרו של רועי אלפי התקיים בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('d460ccad-2010-4628-87c5-508a7a261e96','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שישי האחרון השתתפו מאות מתושבי גן יבנה במירוץ המסורתי לזכרו של רועי אלפי ז"ל. המירוץ המרגש שנוסד על ידי חבריו ומשפחתו של רועי נחלק למסלולי ריצה ברמות קושי שונות ובו השתתפו רצים מקצועיים לצד משפחות וילדים שהגיעו כדי לתת כבוד וליהנות מפעילות קהילתית משותפת.

לצד כלל הרצים השתתפו במרוץ גם תלמידי כיתה ט'4 מאורט ע"ש יצחק רבין בגן יבנה. בתום הפעילות התכנסו יחדיו לשיחה עם שלושה חברים של רועי: אביב, יוגב ותומר לשמוע על רועי, להכיר אותו קצת יותר וללמוד על אישיותו ועל הערכים שהובילו אותו. הם שאלו שאלות, התעניינו וכפי שאביב חברו של רועי אמר: "הכי היינו רוצים שתלמדו מרועי זה איך להיות חבר, לתת לאחר בפעולות קטנות בלי רצון לקבל ובצניעות".

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

לאחר השיחה עם החברים, ישבו התלמידים עם המחנכת והמשיכו לשוחח על חשיבות ההנצחה ודרכי ההנצחה. ההורים הצטרפו וארגנו ארוחת בוקר לתלמידים. אין ספק שיום זה היה בעל ערך רב להבנה של ערכי החברות, ההנצחה והקהילתיות.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "אני גאה בתלמידי ט'4 פועלים על פי המסורת הבית ספרית של נתינה ואהבת הזולת. הקשר שנוצר בין התלמידים ובין רעיו של רועי אלפי ז"ל ,הוא קשר מבורך בין תלמידים שרוצים לזכור ולכבד את ערכיו ואת זכרו של בוגר בית הספר ובן היישוב. חשוב בעיני שתלמידנו ינצרו את זכרם של טובי בננו שנפלו, בני היישוב שאנו מעלים ומזכירים בטקסים השונים".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה