המסיכות של מעצבת האפנה והסטייליסטית מגן יבנה כובשות את המדינה

$(function(){setImageBanner('fc3a98aa-e1a9-4d66-ba71-9a75f00e5957','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בימים כתיקונם, אילנה ירדני היא אשה עסוקה מאוד המדלגת בין עיצוב אופנה בסטודיו המצליח שלה, ליווי סטיילינג, הרצאות ופעילויות התנדבותיות רבות. האופטימיות הבלתי נגמרת שלה כמו גם החשיבות הרבה שהיא נותנת לשמירה על כדור הארץ וקיימות, הביאו אותה לעצב ולתפור בסטודיו שלה, מסיכות רב פעמיות איכותיות העשויות מבדים איכותיים במיוחד וניתנות לכביסה. העיצובים הייחודיים כבשו כבר את כל המדינה מהדרום עד הצפון הרחוק.

האופטימיות של אילנה ירדני מגן יבנה עושה טוב על הלב. אילנה היא מעצבת אופנה וסטייליסטית עסוקה במיוחד וגם מתנדבת במועדון אקי"ם וארגמן ביישוב, מרצה לגילאים שונים ועסוקה מעל הראש. גם בימים האלו כשכולנו בבתים ומצב הרוח טיפה ירוד, אילנה עושה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב: לשמח, לתת טיפים מועילים ולשמור על הכדור.

בתמונה: אילנה ירדני -המסיכות הפכו ללהיט שסחף את המדינה

אילנה ירדני טפלר

בין היתר היא עושה את זה דרך עיצוב מסיכות העשויות בד כפול. חלקן החיצוני עשוי בד לייקרה דחוס מאותם הבדים מהם נתפרים בגדי ים וחלקן הפנימי עשוי בדי טריקו וכותנה הנעימים לפנים. הבדים נתפרים במגוון דוגמאות יפהפיות לפי הטעם האישי של כל אחד ואחת והן נמכרות במחיר השווה לכל נפש של 60 שקלים ליחידה.

את המסיכות ממליצה אילנה לכבס מידי יומיים ולייבשן בשמש או במייבש.  מאז שהעלתה לפייסבוק את המסיכה הראשונה, הוצפה אילנה בבקשות מכל רחבי הארץ כשבנה המצוי בחל"ת עקב המצב, משמש כשליח. הוא עוטה מסיכה וכפפות ומניח את המסיכות במקום שנקבע מראש עבור הלקוחות. מסיכות רבות נשלחו בדואג אל הצפון הרחוק. 

בתמונה: המסיכות הגיעו עד למשפחות בצפון הרחוק 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

"הרעיון נולד כשקיבלתי מסיכות חד פעמיות שיש לזרוק לאחר השימוש, עובדה שהפריעה לי מאוד כמי שרואה בעצמה מישהי שאכפת לה מכדור הארץ ועוסקת בקיימות. אני מקיימת מסיבות החלפה במסגרתן מגיעות נשים ומביאות בגדים שאין להן בהם צורך עוד והנשים מחליפות ביניהם כשאני תורמת את חלקי בייעוץ סטיילינג. גם כשאני עושה סטיילינג למישהי אני בדרך כלל לא יוצאת אתה למסעות קניות אלא מתחילה בארון הבגדים שלה ומחפשת כיצד אפשר להפוך את הבגדים שבארון לשימושיים יותר. היה לי חשוב ליצור מסיכות רב פעמיות שגם יהיו כמו תכשיט יפה וגם יעזרו לשמור על הכדור בהיותן ניתנות לכיבוס. "

בימים אלו אילנה פעילה מאוד בפייסבוק ובאמצעות אפליקציית זום, היא מייעצת לצופיה הרבים כיצד לעבור את ימי הסגר בשמחה, אופטימיות ובריאות פיסית ונפשית. אילנה מלמדת טיפים שימושיים בתחומים רבים  וביניהם: קוסמטיקה, סטיילינג, בריאות ועוד. אצלה תלמדו  איך לצבוע שיער בבית בזמנים בהם כל המספרות סגורות, כיצד לטפח את הציפרניים ואת הפנים כשהקוסמטיקאיות ובונות הציפרניים לא עובדות ועוד. 

"טיפ מקסים ממני אליכם הוא לקום בבוקר, לשטוף פנים, לצאת לצעידה קלה ליד הבית או לשבת במרפסת, להתאפר ולהתלבש כמו בכל יום רגיל החיוך כבר יגיע לבד" 

להזמנת מסיכה מאילנה: 052-4382223

הצטרפו לקבוצת "סטיילינג לכולם להתלבש בסטייל " וקבל את הטיפים השווים של אילנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה