המשצ"ים של אורט רבין מגלים מנהיגות סביבתית

$(function(){setImageBanner('0fe832b3-4d4e-49dc-9e62-49cb1cf8e065','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

פעילות של"ח (שדה לאום חברה) מקבלת בחטיבת הביניים, אורט רבין גן יבנה, התייחסות מיוחדת וערכית. אשכול הפעילים בביה"ס הגיע השנה ל-100 תלמידים, החל מפרחי השל"ח הנמצאים בשנת ההכשרה בכיתה ח', דרך כל הגילאים ועד למדריכים הבוגרים בשכבות יא' ו-יב'

פעילות של"ח (שדה לאום חברה) מקבלת בחטיבת הביניים התייחסות מיוחדת וערכית. אשכול הפעילים בביה"ס הגיע השנה ל-100 תלמידים, החל מפרחי השל"ח הנמצאים בשנת ההכשרה בכיתה ח', דרך כל הגילאים ועד למדריכים הבוגרים בשכבות יא' ו-יב'. את הפעילות מלווים ומנחים מורי השל"ח אלון גורן וערן בראוטמן.

מועצת גן יבנה

פעילות המש"צים מתקיימת מידי שבוע בתוך כותלי ביה"ס, ובחופשות במסגרת של טיולים ומחנות ברחבי הארץ. בקיץ האחרון הובילה חבורת המדריכים הבוגרים של ביה"ס את הקורס האזורי של מדריכי השל"ח וזכתה למחמאות רבות על תפקודה.

מועצת גן יבנה

מי שחשב שערכים של אהבת הארץ, אחריות, התנדבות, חיבור לשטח והסתפקות במועט הינם נחלת העבר, ושהיום הנוער מחובר רק לעצמו ולמסכים - טועה. בחנוכה התקיים הכנס המסורתי-נושא המפגש חנוכה בסימן גבורה בימים ההם בזמן הזה; רוחות מלחמה נלחמים על הבית.

מועצת גן יבנה

התוכנית כללה פעילות חברתית כללית ,משחקים ושירי מורל אשכולי, קשרים במחנאות וצופיות וקינחנו בחידון חנוכה, תחרות בתחנות- O.D.T, פותחים שולחן בסימן בישולי שדה וכיבוד כללי. המפגש היה מעצים חווייתי ומגבש בדגש על ערכים " רק ביחד ננצח"

מועצת גן יבנה

מנהלת חטיבת הביניים קלימי נחמיאס: "אחת מקבוצות המנהיגות שלנו הם המשצ"ים שמובילים תהליכים ערכיים בבית הספר. אין זה פלא שקבוצת האיכות הזו כה מעורבת ומגלה אחריות ומנהיגות סביבתית. בבית ספרינו אנו שוקדים על העמקת הקשר למסורת היהודית וערכיה ,תוך הדגשת ערך הנתינה והמנהיגות .  המשצ"ים , כאחת מקבוצות המנהיגות הצעירה שלנו , פועלים ללא לאות להעמקת זהותנו הלאומית  ולחיזוק תחושת השייכות שלנו למקום  ולארץ."

מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה