הנצחה יהודית בגן יבנה: אתמול התקיימו חגיגות סיום כתיבת האותיות והכנסת ספר התורה להיכל

$(function(){setImageBanner('ca3dc033-6de7-4ed7-a8c3-9fab96ee019c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מיזם אדיר שיצא לדרך על ידי המרא דאתרא גן יבנה הרה"ג דוד הכהן שליט"א שמטרתו היא לחבר את עם ישראל כולם כאיש אחד להנציח את נרצחי שמחת תורה ואת חיילנו הקדושים שחרפו נפשם על קדושת ה' והארץ הגיע לסיומו. המונים זכו להשתתף בסיום כתיבת האותיות ובהכנסת ספר תורה חדש ומהודר להיכל בית הכנסת

הרב דוד הכהן שליטא

חצי שנה אחרי הטבח הנורא ביום שמחת תורה, זכו השבוע קהל המונים בהתרגשות רבה להשתתף בסיום כתיבת האותיות והכנסת ספר תורה חדש ומהודר להיכל בית הכנסת, כשהוא מוקדש לזכותם של הנופלים, במעמד המרא דאתרא הרב דוד הכהן שליט"א, ובהשתתפות מר דרור אהרון ראש המועצה המקומית וסגניו, מר עוזיאל מנצור ממונה המועצה"ד וסגנו, אישי ציבור, ועדי בתי כנסת, משפחות הנרצחים ומשפחות החטופים ורבים מתושבי הישוב ומחוצה לו.

הרב דוד הכהן שליטא

עם סיום כתיבת האותיות יצאה תהלוכה לרחובה של עיר כשבראשה הרכב הססגוני המיוחד שהוכן לצורך כך ברוב פאר והדר, כשהמונים מצטרפים לשמחת התורה.

הרב דוד הכהן שליטא

עם סיום התהלוכה והכנסת ספר התורה להיכל נערכה סעודת מצוה ברוב פאר והדר באולם הכולל בהשתתפות משפחות הנרצחים והחיילים, משפחות החטופים וכלל הציבור הרחב.

הרב דוד הכהן שליטא

את המעמד כיבדו הרה"ג יהודה דרעי שליט"א ראב"ד ורבה הראשי של העיר באר שבע, הדיין הרה"ג אברהם דרעי שליט"א, הרב חנן טובים שליט"א רב קהילת ה"בן איש חי".

בסיום דבריו, הודה הרה"ג דוד הכהן שליט"א: "תודה מיוחדת לרבנות והמועצה הדתית בגן יבנה ולעומדים בראשה על השותפות המבורכת במעמד. תודה מיוחדת למפקד התחנה מר דורון ששון הי"ו, לשוטרי גן יבנה, לאנשי כוחות הבטחון ולמתנדבים שאבטחו את האירוע בסבלנות ובסובלנות, תודה לכל המשתתפים ולכל המסייעים להצלחת המעמד הנשגב. יהי רצון שזכות תורתנו הקדושה תגן באלף המגן על כל עם ישראל ונזכה לגאולה שלמה במהרה אמן."

 "בניסן נגאלו ובניסן הזה ב"ה עתידין להיגאל".

 (תמונות נוספות מהאירוע המגש באלבום המצורף, באדיבות הרב דוד הכהן שליט"א)

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה