הדבר הראשון שפוגשים כשנכנסים לקליניקה הוא החיוך של דניאלה. דניאלה היא קוסמטיקאית פרא רפואית בעלת ותק של יותר מ-15 שנים המתמחה בכל סוגי הטיפולים האסתטיים המתקדמים ביותר. בקליניקה הנעימה והמרווחת שלה היא מקבלת מטופלים רבים, נשים וגברים כאחד למגוון טיפולי אסתטיקה ויופי. בין הטיפולים המבוקשים ביותר בקליניקה, ניתן למצוא הסרת שיער בלייזר.

עינת, לקוחה של דניאלה שפגשנו ביציאה מקלינקה מספרת: "מה שאני אוהבת בדניאלה שהיא לא דוחפת לך דברים, היא תשקף בפניך את האמת של תוצאות הטיפול גם אם זה שיגרום לך בסופו של דבר לא לסגור. מאוד נדיר במחוזותינו"

המכשירים המתקדמים בשוק

הסרת שיער, ידועה כאחת מהבעיות השכיחות בארץ. 
"כדי לקבל תוצאות מירביות, חשוב שהמכשיר יעמוד בסטנדרטים טכניים מסוימים וגבוהים- כוח המנוע, אורך גל, קצב מהיר של פעילות, מערכת קירור תקינה ויכולת לספק שירות לכל סוגי העור ובנוסף לתת מענה לאנשים עם סף כאב נמוך" אומרת לנו דניאלה

דניאלה, מהם האיזורים הפופלארים ביותר בהם נוטים להוריד שיער בלייזר?

"אצל נשים, הטיפולים מתמקדים במפשעות, ברגליים, בידיים ולעיתים קרובות גם באזור הפנים ואצל הגברים הטיפול מתמקד בגב ובפלג הגוף העליון". 

כמה זמן אורכת סדרת טיפולים?

"הטיפולים מותאמים אישית לכל מטופל ומטופל, שמשך הטיפול תלוי במצב ההתחלתי.

אם מדובר במטופל שעיר הטיפול ממושך יותר. חשוב לי להדגיש שכל תוצאה היא אינדבידואלית לכל מטופל. אני לא נוטה להבטיח הבטחות שלא ניתן לקיים. בכל מצב ובכל טיפול ניתן לראות תוצאות משמעותיות. כשהמטופל מגיע אלי אני עורכת אתו תיאום ציפיות ורק לאחר מכן ניגשת להתחלת הטיפול. חשוב לציין כי הטיפול מתבצע לאורך כל השנה, קיץ וחורף ללא הגבלה הודות לטכנולוגיה החדישה בה אני משתמשת ניתן לצאת אל השמש ללא חשש לאחר הטיפול. "

האם הטיפולים בקליניקה בטוחים ובריאים?

"כל המכשירים מאושרים הן על ידי משרד הבריאות והן על ידי ה-FDA האמריקאי והטיפולים בהם בטוחים לשימוש. שמם של המכשירים למי שמעוניין לבדוק: LIGHTSHER, GME  , אני ממליצה לכל אחד לבדוק לפני שהוא עושה טיפולים שקשורים בבריאות שלו". 

להזמנת פגישת ייעוץ:מלאו את פרטיכם בטופס מטה. דניאלה תציע לפונים מהאתר מבצע מיוחד.

המקום נבדק על ידי צוות האתר תוך שימוש במספר עדויות של לקוחות ואף על ידינו באופן אישי.

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן